Avatar billede gailer Nybegynder
12. april 2008 - 07:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Acer bærbar sort skærm

Har en veninde, hvis acer aspire 3003 kun står med sort skærm og blinkende streg i venstre hjørne foroven.
Den kan godt gå ind i bios, men lige derefter går den i sort og vil ikke længere.
Den vil ikke starte recoverydvd'en op.

Er det harddisken der er færdig?
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2008 - 07:55 #1
"Er det harddisken der er færdig?" Har du set efter at D2D er aktiveret i BIOS
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2008 - 09:35 #2
Jeg havde en bærbar med på hotel og en aften den gjorde det samme - blinkende cursor på sort skærm. Jeg troede også den havde et problem, men da jeg kom hjem og tændte den hjemme hos mig selv virkede den fint igen. Jeg havde intet foretaget mig udover at den havde været slukket i 12 timer. Det siger selvfølgelig ikke hvad problemet var, men som sagt har jeg prøvet det samme og det løste sig selv. Fandt aldrig ud af hvad det skyldtes.
Avatar billede gailer Nybegynder
12. april 2008 - 10:17 #3
Hvad er D2D?
jeg sidder ikke med computeren foran mig,så kan ikke tjekke det lige nu og her, men hun siger at den slukkede og da hun tændte den igen, stod den med sort skærm.
Den har fået flere ram for et par måneder siden.
Vil lige tjekke det i aften.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2008 - 11:28 #4
"Hvad er D2D? " Recovery funktionen -> skal aktiveres herefter ved boot trykker du Alt+F10 i 3 sekunder når du ser Acer logo på skærmen
Avatar billede gailer Nybegynder
12. april 2008 - 18:24 #5
Det virkede. Den formaterede og nu kører den igen.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2008 - 19:19 #6
Så lægger jeg et svar, afvis hvis du finder det urimeligt
Avatar billede gailer Nybegynder
12. april 2008 - 19:36 #7
Du hjalp mig frem til en løsning og det skal du have dine point for.