Avatar billede proff Nybegynder
11. april 2008 - 10:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samle partionerede diske

Hej Eksperter.

Ved en fejl har jeg fået partioneret min harddisk i 2, og efterfølgende installeret al chipset, drivers m.m.

Er det muligt at samle de to partionerede diske i én uden at slette data mv?

På forhånd tak
Avatar billede proff Nybegynder
11. april 2008 - 10:29 #1
Vi snakker en HD på 320gb
Avatar billede gnutella Nybegynder
11. april 2008 - 10:52 #2
Det er det da :) Du skal bruge et program som eks. Partition Magic eller Acronis Disk Director. Der findes sikkert mange andre, men de 2 ved jeg virker :)
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2008 - 12:02 #3
www.helgec.dk/insert.iso -> brænd ISO filen - boot op på cdèn og brug "gparted" www.helgec.dk/gparted.html
Avatar billede proff Nybegynder
12. april 2008 - 09:09 #4
Jeg takker ærbødigt, partion margic did the thing !:)
Avatar billede gnutella Nybegynder
14. april 2008 - 14:21 #5
Selv tak :D