Avatar billede jhjorsal Mester
11. april 2008 - 09:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forkerte farver på projektor

Jeg skal til at vise en masse billeder fra en ferie(de har selv bedt om det)Jeg har så lånt en projektor på arbejde men jeg syntes ikke billederene er lige så gode som på skærmen, det mørke bliver mørkere og det lyse bliver lysere, hva gør jeg?
Avatar billede sherlock Nybegynder
11. april 2008 - 09:28 #1
Der er sikkert en menu på projektoren, du kan gå ind i og justere det.
Avatar billede jhjorsal Mester
11. april 2008 - 12:30 #2
Det har jeg prøvet det hjalp ikke
Avatar billede sherlock Nybegynder
11. april 2008 - 12:39 #3
Avatar billede jhjorsal Mester
08. maj 2008 - 16:49 #4
det gjorde det ikke men som eneste deltager får du point, så lig et svar
Avatar billede jhjorsal Mester
13. juni 2008 - 20:52 #5
så lukker jeg selv