Avatar billede jack77 Nybegynder
10. april 2008 - 21:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ur og dato kaos.

ur og dato har i 2 måneder gået forkert,
den ene dag kan det være at den er 12:55,og den 6-7-2001.
og selv om jeg retter den tilbage 100 gange så er den dagen efter meget bag efter igen,jeg tror det er en form for virus,det kan ikke være batteriet da pc er nyere.

jeg venter med længsel på svar venlig hilsen finn jensen.
10. april 2008 - 21:47 #1
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Avatar billede hottadpole Nybegynder
11. april 2008 - 08:16 #2
Det kan faktisk godt være batteriet. Sådan et kan fås i enhver computer forretning til ca. 20 kr. Det er i hvert fald en simpel måde at fejlsøge på.
Avatar billede jack77 Nybegynder
11. april 2008 - 17:29 #3
ja nu har jeg prøvet den, karise larry,en hel masse oplysninger som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre med,hvad skal jeg slette og hvad skal jeg ikke slette.

hilsen finn
Avatar billede jack77 Nybegynder
11. april 2008 - 17:31 #4
ps uret kan nogle gange også være i år 2031 eller en anden årstal ude i fremtiden.
hilsen finn.
Avatar billede jack77 Nybegynder
11. april 2008 - 17:33 #5
hottadpole
hej
hvis det var batteriet ville der så ikke være meget støre problemer med min pc ?.
hilsen finn.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
11. april 2008 - 18:51 #6
Da batteriet udelukkende sørger for at de data bios skaber bli'r bibeholdt, har det ingen indflydelse på resten af systemet.
Avatar billede jack77 Nybegynder
29. april 2008 - 19:05 #7
du har ret det var batteriet,nu virker der.
mange tak
Avatar billede jack77 Nybegynder
29. april 2008 - 19:06 #8
kom med et svar så får du pointene!.
hilsen finn.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
30. april 2008 - 07:54 #9
Godt det kom i orden.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
01. maj 2008 - 18:59 #10
Hvis det er meningen du vil af med pointsene bli'r du nødt til at acceptere mit svar. I modsat tilfælde står indlægget åbent på ubestemt tid hvilket ikke er accepteret her på stedet.
Avatar billede jack77 Nybegynder
01. maj 2008 - 19:08 #11
ok nu har jeg aksepteret,hilsen finn