Avatar billede carlo1 Nybegynder
09. april 2008 - 14:34 Der er 1 løsning

kan ikke få php og mysql på vista til at virke

Jeg kan ikke få php til at virke på vista.
Jeg har ikke megen forstand til IIS7 men jeg har gjort følgende:

installeret php installationen og IIS. Jeg har været inde i iis manager og rettet handler tilknytninger men, når jeg prøver at se en php side på localhost får jeg følgende fejl:

Beskrivelse: Handleren "AboMapperCustom-82415" har et ugyldigt modul "CgiModule" på modullisten
Fejlkode: 0x8007000d
Meddelelse: ExecuteRequestHandler

Jeg kan ikke umiddelbart finde den AboMapper...handler nogen steder....
Nogen der har ved hvad gør jeg galt?
Avatar billede carlo1 Nybegynder
09. april 2008 - 15:15 #1
Lukket, fandt ud af det selv. Afinstallere IIS og på igen. Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort galt, men nu kører det vist :)