Avatar billede ado.dk Nybegynder
09. april 2008 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedste PC Spil pt ?

Hvilke spil til PC er de bedste i øjeblikket ?

Indenfor action, strategi og sport.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
09. april 2008 - 14:33 #1
Kig top ti salgslisten på spilpriser.dk :)
Avatar billede xzil Nybegynder
09. april 2008 - 15:40 #2
Ingen tvivl hvis du spørger mig. Indenfor strategi er det bedste online spil : World of Warcraft (Wow). Men der er også spil som : the battle for Middel Earth 2. som også er et fantastisk strategi spil.
Snakker vi action, teamspirit, sjov. vil jeg sige, Counter-strike 1,6 (ikke source.)
Er det sport man kan lide, er der jo spil som. fifa 2008, som jeg selv synes er rimelig kedelig. Jeg foretrækker mere Football manager 2008.

Håber du kan bruge nogle af mine ider.
fortsat god dag.
Hilsen Jeppe.
Avatar billede stasiu Nybegynder
12. april 2008 - 01:46 #3
Synes det er Unreal Tournament 3
Inden for strategi C&C Tibirian Wars  og så venter jeg også på StarCraft 2 udkommer snart!! :)