Avatar billede tommyf Nybegynder
09. april 2008 - 11:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lave en virkende klon til anden harddisk

Jeg har en 40GB harddisk med windows 2003 på. Hvordan kan jeg lettest fører den over på en ny harddisk?

Den nye harddisk er større end den gamle, hvilket nok gør det lidt sværer. Jeg vil jo gerne undgå at skulle til at installere det hele på ny, så det skal være inkl. bootsector og det hele :)
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
09. april 2008 - 12:03 #1
Lav et ghost af din 40 gb, og ghost så din nye disk op.
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. april 2008 - 12:29 #2
Tak for svaret.

Tænkte godt nok på noget i den retning, men kan det gøres med begge harddiske i? SÅ C: bliver kopieret til D:?

Kan du anbefale et program? Mener det var Norton Ghost jeg prøvede for flere år tilbage, men det var ikke en specielt stor succes :)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2008 - 15:52 #3
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. april 2008 - 20:09 #4
takker, den vil jeg prøve når den nye disk kommer :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. april 2008 - 17:35 #5
... det eneste cd-drev, er tilsluttet via USB som den ikke kan starte op fra (såvidt jeg kan se). Så kommer Insert lidt til kort?
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. maj 2008 - 20:55 #6
Lukker og slukker. Betaler mig måske fra det vha. Acronis' software til det.