Avatar billede mariepigen Nybegynder
08. april 2008 - 20:46 Der er 8 kommentarer

Musen i bærbar

Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare dette men jeg prøver. Har lige købt ny bærbar og har det problem med musen at når jeg fx. i IE eller andre programmer scroller ned og så bagefter flytter musen til venstre, så scroller den automatisk lidt ned igen. Hvilket er ret irriterende.

Nogen der ved hvordan jeg ændrer det?

Kører Vista, ved ikke hvilke oplysninger der ellers er nødvendige ?
08. april 2008 - 20:54 #1
Hvilken 'slags' mus ?
Avatar billede mariepigen Nybegynder
08. april 2008 - 21:20 #2
Ja altså sådan en almindelig mus der er i en bærbar.........ved ikke lige hvad præcist du vil vide, har prøvet at se hvad jeg kunne finde om musen, men kan ikke lige hitte ud af hvor jeg ser det henne. Så det går jo rigtig godt *G*
08. april 2008 - 21:45 #3
TouchPad (berøringsplade), "Kliktoris" pin i midten, eller alm. løs mus med ledning ?
Avatar billede mariepigen Nybegynder
08. april 2008 - 21:53 #4
touchpad
08. april 2008 - 22:14 #5
"Slidt" / snavset(?) TouchPad.
Prøv med alm. ledningsmus...
Avatar billede mariepigen Nybegynder
08. april 2008 - 22:34 #6
Hverken slidt eller snavset. og ingen ledningsmus her, det må da kunne indstilles et sted
09. april 2008 - 08:26 #7
Hmmm...
... jeg ka' ikke rigtigt forestille mig det du beskriver ?!?
Avatar billede mariepigen Nybegynder
09. april 2008 - 11:54 #8
Jeg forestiller mig at musen er anderledes og har flere funktioner end på min gamle bærbar. Hvis jeg læser i hjælpefuntionen kan jeg fx se at man kan "svippe" med pennefunktioen, og måske er det, det der sker?