Avatar billede mikkel. Nybegynder
08. april 2008 - 16:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billig studie bærbar med dockingstation

Hey eksperter.

Min søster skal bruge en bærbar til studiebrug. Det er derfor ikke et krav at computeren har et super grafikkort eller en vanvittig processor.

Kriterier:
Mellem 14-15 tommer.
Min 80gb harddisk
Min 1gb ram
Mulighed for tilslutning af dockingstation!
Pris helst omkring 4k.

Hvis nogen af jer kan hjælpe med at finde den rigtige computer får i et stort tak og 200 points oven i hatten ;-)
Avatar billede larsoslo Nybegynder
08. april 2008 - 23:46 #1
denne her skal jeg selv købe Toshiba L40-17H - 15.4'' - Vista Home Basic

www.midtdata.dk

du finder den også på www.komplett.dk og de har en universal doggingstation til 295kr
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=345642

Sunsway / ST Lab USB 2.0 Docking Station m/LAN
den finder du her
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=322946
håber det hjælper og den er jo en del størrere end det du skrev men det skader vel ikk
Avatar billede mikkel. Nybegynder
12. april 2008 - 11:01 #2
Hmm den dockingstation har kun få indgange... ser ud til man ik kan tilslutte skærm?
Avatar billede mikkel. Nybegynder
12. april 2008 - 11:13 #3
Er der andre universal docking stations at vælge imellem? Har fundet en computer fra zepto der er billig og lækker.. den kan bare ikke tilsluttets deres egen docking, så derfor leder jeg lidt efter en fornuftig universal dockingstation til usb... Kan nogle hjælpe her?
Avatar billede mikkel. Nybegynder
28. maj 2008 - 19:46 #4
hgfhfh