Avatar billede deathlydad Nybegynder
08. april 2008 - 15:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RAM - registrer kun 1 blok

Hej.

Jeg har lige skiftet 1 stk RAM-blok 512 MB ud med 2 stk RAM-blokke på hver 1024 MB.

Problemet er nu, at det kun er RAM'en i DIMM 1 som bliver set af systemet.
Jeg har prøvet at bytte om på RAM-blokkene, men med samme resultat.

Nye RAM: 2 x Kingston 1 GB DDR PC2700 CL2.5 184 pin, DIMM.

Bundkortet er: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=K7VM4&s=462

Bios sat til default.

Processor: AMD Athlon, XP 2400+

Styresystem: XP Pro.

Er der en jumber eller noget, der skal stilles på for at registrere RAM'en i DIMM 2???
Avatar billede deathlydad Nybegynder
08. april 2008 - 15:28 #1
Svarer i morgen formiddag, da jeg lige skal ud og spise og så til Slagelse for at se DM-semifinalen i håndbold mellem Slagelse og Viborg.
Avatar billede deathlydad Nybegynder
11. april 2008 - 09:45 #2
Ingen svar?? Jeg lukker spørgsmålet igen.