Avatar billede htx98i17 Professor
08. december 1999 - 21:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

logget på 2 steder

hey
jeg kan da godt logge på med samme UIN to steder på én gang. Ikke kun nogle gange, men hver gang.
Nogen der kan komme med en sej forklaring. :o)
Dette spørgsmål kan ikke være så svær at svare på :o)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 1999 - 12:38 #1
Hvad snakker du om...

Hvorfor vil du også logge på to gange?
Avatar billede kapsel Nybegynder
10. december 1999 - 15:01 #2
Hejsa!

Prøv http://www.progenic.com/products/multicq/MultiCQ99.exe !

Installer programmet, og kig i readme filen hvordan det bruges.. Med det program kan man åbne ICQ flere gange = flere profiler på samme tid.. Hvad det kan bruges til kan så diskuteres ! =)

- Kapsel
Avatar billede htx98i17 Professor
10. december 1999 - 15:30 #3
hvad snakker du om spacemaninc?
jeg har ik sagt at jeg vil logge på to steder!!!!
Avatar billede bromer Nybegynder
03. januar 2000 - 20:25 #4
Jeg er ikker sikker på om det er det her du mener, men hvis du vil at en uin og f.eks. 2 computere, så skal computerne bare starte icq når du går på nettet. Du skal bare installe det det på begge computere.
Avatar billede no_one Nybegynder
11. januar 2000 - 13:16 #5
Er det her et spørgsmål?

Jeg har prøvet at logge på med to ved et uheld og der fik jeg ved nummer to at vide at det ikke kunne lade sig gøre
Avatar billede mr.maniac Nybegynder
05. april 2000 - 13:05 #6
øhhh

dit spørgsmål lyder lidt sjovt... og jeg forstår ikek helt meningen af det
Avatar billede kjalle Nybegynder
04. maj 2000 - 16:22 #7
Hvorfor skulle du ikke kunne det ?? Så længe du har kodeord og UIN kan det da godt lade sig gøre .... Og er du ikke i samme netværk ??

//Kjalle :o)
Avatar billede angel Nybegynder
24. maj 2000 - 08:00 #8
Hej jeg har oplavet det samme, men det er kun det der sidst har snakket med ICQ serverne der få MSGen, så dan var det for mit vedkommene.

/Niels
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2000 - 18:58 #9
i ICQ2000 har de indbygget den funktion at hvis der bliver logget på med dit nummer på en anden computer, bliver den nuværende forbindelse sat offline, så den anden kan komme til.

Det er enormt smart. Jeg bor på et kollegie med fast Internet. Vores LAN omfatter også vores klasseværelser, og før hvis jeg glemte at slå ICQ fra på min stationære inden jeg tog i skole, så kunne jeg ikke logge på med min laptop ovre i klassen. Enormt irriterende. Ingen ICQ en hel dag. Pyha.
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juni 2000 - 11:30 #10
Zalkalin har ret ...

Acceptere?