Avatar billede Slettet bruger
03. april 2008 - 21:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere HardDiske i Pc

Hejsa.

Efter at have opgraderet til en lidt større pc
er jeg stødt på et problem.
Min gamle pc havde 2 IDE porte, og jeg haved derfor 2 HD'er
monteret i pc'en.
En HD til windows og programmer, og en HD til dokumenter, mails osv.
På IDE 2 havde jeg min Brænder og en HD-bay.
Jwg brugte den HD bay meget da jeg laver musik, og har brug for at kunne skifte Hd ofte til forskellige opgaver.

Mit problem er at jeg opdagede mit nye bundkort desværre hun har en IDE port, men tilgengæl 4 SATA porte.

Findes der en løsning til hvordan jeg igen kan få mine IDE harddiske sluttet til min pc igen.
Avatar billede jingles Nybegynder
03. april 2008 - 22:22 #1
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2008 - 22:42 #2
Den er nu ikke helt tosset.
Det kan jeg jo bruge til den ekstra interne :-)

Men hvad nu hvis jeg også skal have til at kunne udskifte mine hd, eller køre med dem som eksterne. så jeg kan skifte med dem.
Det bruger jeg meget..
Kan man få noget usd halløj der kan klare den sag..
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
04. april 2008 - 10:07 #3
Ville nu bare købe en IDE Controller til en PCI port.. så har du alle dem du skal bruge :)
Ellers som Jingles siger, køb sådan en omformer
Avatar billede jingles Nybegynder
04. april 2008 - 14:16 #4
Går ud fra du mener at du vil have dem i en ekstern usb boks. Ellers finder der os adaptere fra IDE til USB osv.