Avatar billede lamia Nybegynder
02. april 2008 - 23:46 Der er 5 kommentarer

Hjælp til netværksproblem

Har et meget mærkelig problem!

Har lige fået mig en ny stationær computer og har samtidig fået bredbånd fra TDC, problemet består i at jeg hvergang jeg har slukket computeren og igen tænder den kan jeg ikke gå på nettet, den viser godt nok at der er lan forbindelse men når jeg går ind i firefox/IE så skriver den bare siden kan ikke vises. Hvis jeg så deaktiverer forbindelsen og derefter går i netforbindelser og aktivere den igen, så virker det som det skal. men når så computeren slukkes eller genstartes opstår ovenstående problem igen. Hvad er det lige der sker?????????????????
Avatar billede xenagirl Nybegynder
03. april 2008 - 00:17 #1
Prøv at tage de netstik ud og sæt det i igen :-)
Avatar billede lamia Nybegynder
03. april 2008 - 09:49 #2
Følgende er prøvet uden resultat

Tage netstikkene ud og i igen

reset modemet
Avatar billede ptael Nybegynder
04. april 2008 - 09:19 #3
Prøv at opdater netkort driver. Og du har opsat den til dhcp / Automatisk hent ip.
Avatar billede lamia Nybegynder
05. april 2008 - 07:30 #4
er prøvet uden resultat, slet ingen idet til hvad årsagen kan være
Avatar billede ptael Nybegynder
05. april 2008 - 08:23 #5
Okay. Prøv med et andetnetkort.