Avatar billede superdude Nybegynder
02. april 2008 - 19:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Erfaringer: bærbar med pointstick?

Jeg er på jagt efter en bærbar i samme kategori som disse:
http://www.pcworld.dk/art/9705?a=block&i=18
D.v.s under 10.000 kr. og hæderligt performende.

Jeg ville være tilfreds med hvilken som helst af de 5 i testen - hvis bare de havde haft en pointstick (den "muse-knub" der sidder mellem G, H og B tasten). Men så vidt jeg kan se er det stort set kun Lenovo/IBM og Dell's Latitude serie der har denne. Disse bærbare er så vidt jeg ved rettet mod "business" brugeren, d.v.s. bedre kvalitet på bekostning af nedprioriteret grafikkort eller dyrere pris, hvilket jeg ikke ønsker.

Derfor efterlyser jeg erfaringer/anbefalinger af bærbare med pointstick, som koster under 10.000 kr og som kan køre Vista med en Aero-score på mindst 4.
Avatar billede mcnovy Nybegynder
02. april 2008 - 22:56 #1
jeg har ingen erfaringer med Vista, og bærbarer med point sticks,
men jeg ved at HP's business modeller også har point stick (nogle af dem ihvertfald)
og dog med xp pro har jeg gode erfaringer med spil som medal of honor og company of hereoes...

men nu ved jeg jo ikke hvilke spil vi snakke om at du har brug for at spille.
Avatar billede superdude Nybegynder
10. september 2008 - 19:50 #2
Lukker og slukker