Avatar billede falslev Nybegynder
01. april 2008 - 16:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Print drivere i leopard

Har installeret leopard men har sagt nej til at installere de ca. 2,2 gb printdrivere.
Kan jeg fortryde og få dem ind efterfølgende eller blot bruge cd'en til at nappe driverne fra?
Avatar billede egonspock Seniormester
01. april 2008 - 19:38 #1
Jep, det kan du :-)
Avatar billede egonspock Seniormester
01. april 2008 - 19:39 #2
Det er i øvrigt ikke en CD men en Dual-layer-DVD ;-)
Avatar billede falslev Nybegynder
02. april 2008 - 08:58 #3
Det lyder godt. Kan du forklare mig hvordan for ellers er et lige fedt :)
Avatar billede egonspock Seniormester
02. april 2008 - 12:11 #4
Hvis du vil installere alle driverne kan du blot lave en speciel installation bagefter. Det vil ikke slette noget. Hvis det derimod tager lidt tid inden du kommer til det og hvis det kun drejer sig om en enkelt driver, kan det meget bedre give sig at downloade den nyeste driver fra producenten selv. Så slipper man for flere hundrede drivere på en gang :-)
Avatar billede falslev Nybegynder
02. april 2008 - 12:34 #5
Mange tak