Avatar billede zykol0 Nybegynder
01. april 2008 - 14:18 Der er 6 kommentarer

HDMI til mit Sony KV-32FQ70E TV?

Kan det lade sig gøre, at anvende et HDMI kabel mellen min playstation3 og Sony KV-32FQ70E ( http://www.ciao.it/Sony_KV_32FQ70E__496374 ). Findes der ikke en boks eller lign, man kan placere imellem dem?
Det er lidt ærgeligt at grafikken ikke er i top, bare pga et kabel :/
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
01. april 2008 - 14:35 #1
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. Har du HDMI-indgang i dit Sony tv? Eller har du en anden digital indgang?
Avatar billede zykol0 Nybegynder
01. april 2008 - 14:40 #2
Jeg har ikke HDMI-indgang, håbede at man kunne anvende det uden på en eller anden måde?
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
01. april 2008 - 14:43 #3
Har du en anden digital indgang?
Avatar billede zykol0 Nybegynder
01. april 2008 - 14:46 #4
den har 100 Hz digitalplus, ved ikke om det har noget med det at gøre? :)
Avatar billede zykol0 Nybegynder
01. april 2008 - 14:51 #5
bag på er der to andre indgange, et hvidt hvor der står :"L/G/S/I" og et rødt hvor der står: "R/D/D/D"
Avatar billede hcars Novice
27. august 2009 - 20:33 #6
Prøv at se her for et bedre kabel end det medfølgende:

http://www.av-cables.dk/konsol_kabler/playstation_3_kabler/diverse_playstation_3_kabler_280_da/

Men da Sony'en er fra før HDMI-opfindelsen, kan du ikke bruge HDMI. Selvom du satte en boks for, skulle signalet stadig omdannes.

Der er også udmærkede guides, hvor du kan læse om tingene, fx. http://www.av-cables.dk/article_info.php?articles_id=16&language=da