Avatar billede nybygger Nybegynder
01. april 2008 - 13:58 Der er 1 kommentar

Flashbanner til levering i aften

Hej!

Søger Flash haj der i dag kan lave banner til os.

specifikationer:

300 x 250 evt. også (samme banner) 300 x 258 px

Vi skal have lidt fading, Overskrifter med underrubrikker der kører ind fra højre og stopper under hinanden. I det hele taget ikke særlig advanceret, men haster lidt.

Har materiale og gode ideer om bannerets udformning.

Foretrækker du bor i Kbh. området.

Skriv venligst til eventbureauet@hotmail.com

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2008 - 15:39 #1
Hej

Jeg kan muligvis godt lave, hvis du vil have en fra Kolding til at lave det.
Har lavet flashen på www.petcab.dk, www.tc-design.dk og været med til at udformet Gorilla Company's nye flash-intro, som du kan se på http://demo198.mediamaster.dk

Du kan skrive til mig med info og andre ting på min mail, hvor jeg altid er at træffe.

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen

Mail: admin@u-man.dk
Web: www.u-man.dk