Avatar billede carlo1 Nybegynder
01. april 2008 - 11:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke gemme indstillinger for IE7

Jeg har en bruger hvis pc er underlig.
Efter nulstilling af internetindstillinger beder den om default søgemaskine, phishingfilter osv men den vil ikke gemme de indstillinger.
Næste gang man åbner browseren kommer den med det samme....nogen der har set dette før?
Avatar billede finger Nybegynder
09. april 2008 - 11:15 #1
ahhh man kan selv tilføje en ny søgemaskine og angive url'en til den danske google.
Avatar billede finger Nybegynder
09. april 2008 - 11:15 #2
hov. svarede på det forkerte spørgsmål. sorry
Avatar billede carlo1 Nybegynder
01. marts 2012 - 15:06 #3
Jeg kan vist godt lukke dette spørgsmål efterhånden...