Avatar billede e_w Nybegynder
31. marts 2008 - 23:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

avanceret uploadscript - Mod betaling

hej!

jeg søger et upload script som kan uploade 1 billede i 3 forskellige størrelser, 1 lille, 1 mellem, 1 stor.

det ville ikke gøre noget hvis jeg selv kan indaste størrelsen for de billeder..

men som sagt, et input hvor man gennemser det billede man vil uploade og derefter skulle den gerne kører resten stabilt.

jeg er selvfølgelig indforstået på at det er en betalende opgave.
Mener du at du kan fikse det sådan inden for en rimelig grænse må du gerne kontakte mig. Så kan vi snakke videre ang. pris for sådan et mindre system..
Avatar billede ph0071 Nybegynder
31. marts 2008 - 23:35 #1
Hej - har du en emailadresse ?
Avatar billede e_w Nybegynder
31. marts 2008 - 23:37 #2
williamengbjerg [@] hotmail.com
Avatar billede e_w Nybegynder
05. april 2008 - 16:20 #3