Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 18:15 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Min skærm går i sort

hej eksperten.
jeg håber i kan hjælpe mig. Efter et stykke tid går min skærm i sort den slukker ikke er der nogen der kan hjælpe med problemet
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. juni 2001 - 18:17 #1
Hmmm! Det lyder mystisk. Hvor lang tid går der inden den går i sort? Er det inde i windows, eller er det sådan under opstart ?
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 18:18 #2
det er meget forskelligt når den begynder at bliver varm det er inde i windows har endnu ikke oplevet det inde i et spil
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 18:23 #3
Hvad hedder dit Operativ system?
Genstarter den eller går den bare i sort.
Det kunne være du skulle se lidt på dine drivere, hvilket grfikkort har du?
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 18:25 #4
jeg kører windows 98, skærmen går bare i sort så ka jeg slukke den i en halv time og så virker det igen mit kort hedder Rage LT Pro AGP 2X
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 18:34 #5
er der ingen der kan hjælpe mig
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 18:34 #6
Overklocker du cpu?
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 18:35 #7
nej
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 18:44 #8
kom nu, nu er der flere point
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 18:47 #9
Jeg tror det er dit grafikkort der driller.
Hvilken opløsninger bruger du?
Skal lige se om jeg kan finde drivere du kan prøve.
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 18:49 #10
jeg kører med 1024 * 768 med en 32 bit opløsning
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 18:54 #11
Prøv og se om du kan finde noget her:

http://www.ati.com/na/pages/na_index.html
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 18:55 #12
Prøv lige at sætte din farvedybde til 16 bit og prøv også om den går i sort ved næste lavere opløsning.
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 18:59 #13
prøver lige med en lavere farveopløsning, kan det være at mit kort er ved at brænde af ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 19:01 #14
Den mulighed er der jo altid, har bare aldrig set det, men har du en blæser på den, det ku\' være at den gik i stå efter en halv time. Kan du komme til at se blæseren når skærmen går i sort, det gælder også CPU-blæseren!
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 19:03 #15
bløseren fungere fint så vidt jeg ved har lige rengjort den så det er ikke fordi den er fuld af støv
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 19:05 #16
Men selv om du har renset den, eksisterer muligheden stadig, de bliver trætte de små fyre!

Spisetid, sorry.
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 19:05 #17
okay
Avatar billede khansen Nybegynder
18. juni 2001 - 19:06 #18
jeg tjekker det lige når den går i sort
Avatar billede aaa000 Nybegynder
18. juni 2001 - 22:20 #19
Gå ind i kontrolpanel / strømforsyning, og se efter om der står at skærmen skal slukke efter noget tid, hvis der gør, så ændrere det.
Avatar billede khansen Nybegynder
19. juni 2001 - 12:39 #20
den er ikke sat til at slukke det var den da problemet begyndte og jeg troede det var det men da jeg slog det fra gik skærmen stadig ud !
Avatar billede gylden Nybegynder
20. juni 2001 - 09:33 #21
Jeg ville checke min bios opsætning, der kan du også opsætte system standby, jeg ved godt at windows kontrollerer dette men har set flere cases hvor bios rent faktisk lavede det nummer.
Avatar billede khansen Nybegynder
18. september 2001 - 11:21 #22
heller ikke rigtig noget jeg kunne bruge