Avatar billede shik Nybegynder
31. marts 2008 - 22:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kun online med IE 64-bit?

Hej eksperter!
Jeg har netop fået flyttet mit internet (Perspektiv bredbånd), men har nu det problem at jeg kun kan komme online med IE 64-bit edition i vista. Firefox fungerer ikke, heller ej outlook. Jeg har prøvet at slå windows firewall fra men det gør ingen forskel.
Har I nogle forslag til hvad jeg kan prøve?
Avatar billede j3ppah Novice
01. april 2008 - 10:17 #1
Fungere internettet ikke, eller er det din browser som ikke fungere... altså kan du pinge ud af huset fx?...

Prøv at gøre følgende...
Hold windows knappen nede, og tryk R.
Skriv: CMD
skriv: ping www.google.com

Se om du får time outs eller om den ryger igennem....

Skriv lige når du har checket følgende...
Avatar billede shik Nybegynder
01. april 2008 - 22:28 #2
jeg kan sagtens pinge og gå på nettet med Internet Explorer 64-bit, men alle andre programmer kan ikke gå på nettet.
Avatar billede j3ppah Novice
02. april 2008 - 15:04 #3
gå ned i start->find kommandoromt->højreklik->kør som administrator->
skriv
Netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
tryk enter.
genstart computeren... prøv så lige igen.
Avatar billede shik Nybegynder
02. april 2008 - 21:39 #4
Fik svar andetsteds, problemet blev løst ved at skrive følgende i en kommandoprompt:
netsh winsock reset