Avatar billede schram Nybegynder
30. marts 2008 - 14:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Web Site Administration Tool

Har lavet en hjemmeside med et login system ved hjælp af Web Site Administration Tool i visual stuido 2005..

Lokalt virker siden og login systemet fint.. Men når jeg ligger det ud på nettet/ftp kan man ikke logge ind og den kommer med en runtime error?

Hvad har jeg gjort galt? :(

Og hvordan får man Web Site Administration Tool til at fungere online så det er muligt at man kan logge ind?

(på ftp har jeg uploaded App_Data mappen, Siden (default.aspx)codebehind osv og web.config.)
Avatar billede softspot Forsker
30. marts 2008 - 14:50 #1
Hvilken fejl er det du får?
Avatar billede schram Nybegynder
30. marts 2008 - 14:57 #2
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Avatar billede softspot Forsker
30. marts 2008 - 15:06 #3
Prøv at rette i web.config som beskrevet i fejlen, dvs. sæt customErrors mode="Off" og så fortæl hvad der så kommer ud af det...
Avatar billede schram Nybegynder
30. marts 2008 - 15:12 #4
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

An error has occurred while establishing a connection to the server.  When connecting to SQL Server 2005, this failure may be caused by the fact that under the default settings SQL Server does not allow remote connections. (provider: SQL Network Interfaces, error: 26 - Error Locating Server/Instance Specified)

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Avatar billede softspot Forsker
30. marts 2008 - 15:19 #5
Det lyder som om der ikke er forbindelse til databaseserveren.

Check at forbindelsesstrengen til databasen peger på den der ligger på din produktionsserver. Hvis du f.eks. har benyttet en lokal database på din egen maskine under udviklingen, så kan den nok ikke findes fra din udbyders server og du skal derfor have rettet forbindelsesegenskaberne...
Avatar billede schram Nybegynder
23. maj 2008 - 14:30 #6
luk
Avatar billede softspot Forsker
23. maj 2008 - 14:44 #7
Det er godt nok noget schrammel at lukke sine spørgsmål på den måde! - men velbekomme da...