Avatar billede sporgejorgenk Nybegynder
29. marts 2008 - 11:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kryptering i excel ?

Hej allesammen jeg skal bruge noget kode. Hvordan kryptere man kun nogle enkelte celler, og ikke hele arket? Fordi jeg skal lave. hvor folk kan skrive nogle steder, og ikke slette det.
Og der skal også være nogle celler hvor det kun er mig der kan skrive. Beskyttelse med password. Mvh HAns
Avatar billede jeppson Nybegynder
29. marts 2008 - 11:46 #1
Kryptering - mener du at man skriver noget, og så vises det ikke i "ren" tekst?

Eller er det beskyttelsesdelen?

Altså at de kun skal kunne skrive i nogle celler, og ikke andre? (til det kan benytte sbeskyttelse af ark med kode - det kan aktiveres på enkeltceller)

Skal det også være sådan at når de har skrevet noget i en celle - skal de aldrig kunne rette det (hvad hvis de skriver en fejl)?
Avatar billede sporgejorgenk Nybegynder
29. marts 2008 - 13:54 #2
Tak for det hurtige svar. Jeg mener "Beskyttelses" delen. Jeg kender godt det med arket og kode men hvordan gør man det med enkelte celler? Altså de skal kunne skrive noget i de celler men de skal ikke kunne :Slette: dem. Mvh Hans
Avatar billede sporgejorgenk Nybegynder
05. april 2008 - 22:21 #3
lukket