Avatar billede clausito Seniormester
29. marts 2008 - 10:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Indsætte foto i e-mail - med musik!

Kunne godt tænke mig at indsætte et foto i en e-mail - nemt, men men - kan man indsætte et foto hvor der afspilles musik når mailen modtages? Samtidig med modtagerne kigger på billede`?

Der findes selvfølgelig forskellige "postkort-funktioner" ude på nettet, men de virker lidt "konfirmationsagtige"

Håber I forstår hvad jeg ønsker at gøre - skal bruges til en festinvitation
Avatar billede vejmand Juniormester
29. marts 2008 - 11:16 #1
Nu ved jeg ikke hvilket program du bruger, men i Outlook Express kan du :

Formater -> Baggrund -> Lyd -> Vælg din lyd-fil
Avatar billede clausito Seniormester
29. marts 2008 - 11:29 #2
Hat outlook express - det var sgu da en simpel løsning. Prøver det
Avatar billede clausito Seniormester
29. marts 2008 - 11:33 #3
Kunne ikke indsætte billede og dereter lyd - der kom en medellelse om at "noget" ikke kunne vises. Sender jeg det alligevel kommer billede med men ingen lyd
Avatar billede w13 Novice
29. marts 2008 - 11:36 #4
Du må nok skrive den præcise fejlmeddelelse, hvis vi skal kunne hjælpe dig videre.
Avatar billede clausito Seniormester
29. marts 2008 - 11:45 #5
Ser ud til at det skal være Wave-fil og ikke MP3 som jeg brugte. Men så fylder det jo meget meget
Avatar billede w13 Novice
29. marts 2008 - 11:53 #6
Ja, det skal være en .wav-fil.
Så må du bare vælge/lave en lyd-fil, der ikke er lang og er komprimeret og fylder lidt. =)
Avatar billede clausito Seniormester
29. marts 2008 - 12:08 #7
Ja det må jeg så
Avatar billede summer Mester
29. marts 2008 - 12:59 #8
Du kan sagtens indsætte mp3 filer i baggrund-lyd
Husk der må ikke være flueben i Outlook Express-Funktioner-Indstillinger-Sikkerhed- Bloker billeder....!
Avatar billede clausito Seniormester
29. marts 2008 - 14:16 #9
JA, DET HAR SUMMER DA HELT RET I - HVAD SKER DER FOR DEM, DER MODTAGER
Har de en masse sikkerhed kan de vel hverken se billede eller høre lyd
Avatar billede clausito Seniormester
30. marts 2008 - 18:16 #10
Points til vejmand - giv mig lige muligheden
Avatar billede vejmand Juniormester
30. marts 2008 - 18:19 #11
Svar kommer her.  :-)
Avatar billede summer Mester
30. marts 2008 - 20:56 #12
? Fint det virker nu.