Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
29. marts 2008 - 06:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette en skabelo i Mine skabeloner

Jeg har lavet nogle skabeloner som jeg ikke længere har brug for. Derfor ønsker jeg at slette dem. Er der nogen der ved hvordan?
Avatar billede kalckar Nybegynder
30. marts 2008 - 12:58 #1
Frontpageskabeloner (TEM) placeres normalt her:

c:\documents and settings\[din profil]\Application Data\Microsoft\Frontpage\Pages\

Kan du finde dine skabeloner her, kan du blot slette dem via Stifinder. Frontpage opretter 3 filer pr. skabelon. De skal alle slettes. Husk at vise "skjulte filer" i stifinder. Ellers kan du ikke browse dig ned gennem ovenstående sti.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
30. marts 2008 - 13:22 #2
Ja ok, men jeg bliver nægtet adgang til c:\document and settings, så hvad gør jeg så? Jeg kører som administrator med alle rettigheder (åbenbart ikke alle siden jeg nægtes adgang). Kan du hjælpe?
Avatar billede kalckar Nybegynder
30. marts 2008 - 15:44 #3
Får du dialogboks "adgang nægtet" eller vises filerne blot ikke?
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
30. marts 2008 - 16:00 #4
Adgang nægtes, hvad jeg ikke forstår da jeg er administrator og derfor burde have alle rettigheder.
Avatar billede kalckar Nybegynder
30. marts 2008 - 17:49 #5
Meget mærkeligt. Kan du ændre rettigheder på mappen?
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
01. april 2008 - 08:38 #6
Jeg har fundet ud af det; jeg fandt "stedet" i stifinder og har nu slettet de skabeloner jeg ikke bruger mere. Men du kan lægge et svar, så får du pointene!
Avatar billede kalckar Nybegynder
01. april 2008 - 09:33 #7
Ok, tak.