Avatar billede kazzie Nybegynder
28. marts 2008 - 15:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mistet password til min Linksys WRT54G

Jeg står i det problem at jeg skal have opdateret min firmware, samt lige tjekket sikkerheden på min router.
Men jeg kan ikke huske hvad jeg har brugt af password til den.

Kan nogen hjælpe mig ?

Jeg er selvfølgelig direkte i kontakt med routeren via kabel.
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. marts 2008 - 15:54 #1
Det er meget nemt, for når du alligevel skal ind i setup, så resetter du bare routeren.

Der sidder en lille knap bagpå ved LAN/WAN stikkene, den holder du inde i 10 - 15 sekunder, så er den tilbage til factory defaults.
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. marts 2008 - 15:55 #2
Et rigtig godt bud på password og user er admin. Det er som regel anvende som default.
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. marts 2008 - 15:56 #3
Hvis du ikke har ændret password fra default i routeren, så kan du jo inden du resetter, prøve med admin begge steder.
Avatar billede kazzie Nybegynder
28. marts 2008 - 16:08 #4
Det virkede - nu er jeg da inde i min router - tak.
Nu skal jeg så blot finde ud af, hvordan jeg får givet dig dine velfortjente point.
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. marts 2008 - 16:16 #5
Det gør du ved at markere mit navn og trykke på accepter.