Avatar billede dong2007 Nybegynder
27. marts 2008 - 23:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 spørgsmål om min bærbar?

Hey ppl..

Har for noget stykke tid siden installeret xp på min acer bærbar..
Men har 2 problemmer der endnu ikk er løst,
1. jeg kan ikk få min índbygget bluetooth til og virke, har dog fundet softwaren til den i en xp udg. kan også godt installere den.
problemmet er bare, at den siger at jeg skal sætte min bluetooth til mår jeg starter bluetooth softwaren!. Men da det er en indbygget bluetooh der er i, forstår jeg ikk hvad den mener med at slutte den til og ikk fundet?

2. Der er også et indbygget  fingerprintssystem på min bærbar, kan bare ikk få det til og virke den siger noget med fejl kan ikk finde det nødvendige værktøj?

Håbe der er nogen der kan hjælpe..
//
Dong
Avatar billede gbzilla Nybegynder
01. april 2008 - 14:10 #1
På nyere bærbare pc'er kan man typisk deaktivere/aktivere hardware ved at bruge eks. kanppen fn + f1, Prøv dem alle der er typisk små blå ikoner. Det kunne godt løse det problem. Det får netop pc'en til at be om du skal sætte din bluetooth til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2008 - 20:33 #2
Husk feedback...