Avatar billede jakka Nybegynder
27. marts 2008 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP - Word fil går i standby efter åbning

Vi har ændret en masse grafisk opsætning og formattering i vores afhandling, og har brugt ca. 12 timer på det, og nu vil filen pludselig ingenting når man åbner den. Så snart man prøver at gøre noget kommer der et timeglas?

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.
Avatar billede supertekst Ekspert
27. marts 2008 - 16:14 #1
Hvis Word 2003-format er I velkommen til at sende en kopi til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede jakka Nybegynder
27. marts 2008 - 17:07 #2
Tak for det, jeg har sendt den til dig.
/J
Avatar billede supertekst Ekspert
28. marts 2008 - 08:53 #3
Følgende blev meddelt efter modtagelse af ovennævnte dokument:
Efter at have konstateret problemet gjorde jeg følgende:

Forsøgte at indlæse i WordPad, som meddelte at der var stødt på en fejl….
Herefter åbnede jeg et nyt Word-dokument og indlæste Jeres afhandling heri -
resultatet blev, at der nu er 217 sider. – men "intet timeglas"
Avatar billede jakka Nybegynder
03. april 2008 - 19:51 #4
tak for hjælpen
Avatar billede jakka Nybegynder
03. april 2008 - 20:23 #5
så lykkedes det at afgive point :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
03. april 2008 - 23:06 #6
Selv tak - også for points...
Held & lykke med afhandlingen