Avatar billede flosch Novice
26. marts 2008 - 15:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

pc kan ikke kører efter angreb af Trojan Vundo virus

Hej Eksperter

Jeg har en pc, som er blevet angrebet af Trojan Vundo virussen. Det ser ud som om jeg har fået slettet den inficeret fil, men efterfølgende har jeg fået startvanskeligheder. Pcen kommer kun op at køre i 10 sekunder, herefter laver den en bluescreen, med beskeden "overløb af en stakbaseret buffer". Jeg kan ikke komme til at ændre noget på pcen, da den uanset opstartstilstand slukker efter 10 sekunder.

Er der nogen som kan hjælpe mig med denne udfordering. På forhån tak.
26. marts 2008 - 15:29 #1
... kan du opstarte i "fejlsikker tilstand" ?
Avatar billede flosch Novice
26. marts 2008 - 15:36 #2
Ja, men også her er pcen kun åben i meget kort tid
26. marts 2008 - 20:22 #3
... prøv de andre muligheder i [F8] opstarts menuen ...

Ellers må der en REPAIR til ...
Avatar billede pimpmyartoexe Nybegynder
28. marts 2008 - 22:36 #4
du kan finde din windows cd, og put den i dyret.
eller du må købe et nyt drev, derefter put windows cd´en i dyret, klik instaler windows osv.
28. marts 2008 - 23:01 #5
Status ? Seriøst ?
Avatar billede flosch Novice
31. marts 2008 - 11:26 #6
Status er at jeg har gjort kort proces og geninstalleret windows. Prøvede først at reparere den, men det virkede ikke. Så alt er som nyt på computeren. Så jeg anser problemet for "løst". Tak for kommentarerne