Avatar billede henriklange Nybegynder
26. marts 2008 - 09:56 Der er 5 kommentarer

Mistet password til Windows XP

Jeg har været så dum at jeg har mistet mit password til mit login til Windows XP. Er der nogen måde jeg kan ændre det på, eller i det hele taget komme ind i Windows uden det?
Avatar billede peet-49 Novice
26. marts 2008 - 09:58 #1
Start i fejlsikret (F8) og log på som administrator, gå i brugerkonti og slet adgangskode.
Avatar billede smitten1 Nybegynder
26. marts 2008 - 13:09 #3
Hvis du har krypteret filer med windows, så går den ikke at nulstille passwordet
Avatar billede henriklange Nybegynder
01. maj 2008 - 11:36 #4
Og hvordan logger jeg på som administrator? -Kodeord?
01. maj 2008 - 12:40 #5
... prøv i første omgang UDEN kodeord - feltet blankt...