Avatar billede ginge123 Nybegynder
25. marts 2008 - 18:09 Der er 2 løsninger

Kan ikke holde forbindelsen

Har et meget mystisk (i mine øjne) problem.
Har cybercity og dermed en zyxel router. Derudover har vi til trådløs forbindelse, en D-link DIR-615 router.
Min pc er koblet op fast (med kabel) og konen trådløs. Det har også kørt fint.... lige til igår.
Forbindelsen kommer og går. Den kommer op nede i højre hjørne med "Et netværkskabel er ikke tilsluttet" for så at ryge på nettet igen.
Har prøvet at resette både zyxel+Dlink router. Opsætte forbindelsen igen. Samme problem, og min forstand på routere er meget begrænset. Har skiftet kablerne også.

Nogen der har et forslag til hvad der kan være galt.

Mangler jeg nogen oplysninger, så spørg endelig :-)
Avatar billede ginge123 Nybegynder
30. marts 2008 - 12:04 #1
Det bliver til en ny router. gider ikk bøvle med det linksys
Avatar billede ginge123 Nybegynder
30. marts 2008 - 12:05 #2
sådan