Avatar billede matkj Nybegynder
25. marts 2008 - 16:49 Der er 2 kommentarer

Søger hjælp til en konkurrence side,

Hej
Jeg er ny her på forummet, jeg har i sinde at starte en konkurrence side op, jeg har belsuttet at starte med at lave hjemmeside igen efter noget tids pause.
Nu vil jeg så igang igen og lave et konkurrence site. Jeg har allerede lavet designet(Ikke færdigt)
http://img230.imageshack.us/img230/251/samplesm9.jpg

Men jeg er ikke så god til det med PHP og MySql.
Sa jeg ville hører og der var en venlig sjæl derude der ville hjælpe mig med at lave et linksystem, hvor jeg kan tilføjer links til nye konkurrencer, og besrivelser til dem, osv.

Hvis du kan hjælpe, skal du bare skrive det i tråden her eller skrive en PM her på forummet

Min Mail er:
Mathiaskj@gmail.com

Tak på forhånd
Avatar billede webco_dk Nybegynder
25. marts 2008 - 16:55 #1
Hej
det lyder interessant jeg vil kunne hjælpe dig og lave dig en løsning der passer du er meget velkommen til at sende mig en mail med en lidt mere udførlig beskrivelse af den del du skal have lavet. så vil jeg gerne give dig en god fast pris
mail: info@webco.dk
mvh Christen
Avatar billede s0mmer Nybegynder
05. april 2008 - 20:09 #2
Jeg er meget interesseret i jobbet såfremt det ikke er taget!

Tjek www.erhmmedia.dk for mere information om mig og kontakt mig endelig hvis det kunne have interesse.

Mvh. Steffen Sommer
steffen@erhmmedia.dk