Avatar billede bens Nybegynder
25. marts 2008 - 15:09 Der er 4 kommentarer

mup driver problem

Hej, jeg har et lille problem med en server. (windows 2003 server web edition)

jeg fik et problem med at logge ind via remote desktop, fandt ud at det var mup driverne som var problemet.
fandt da denne artikkel på microsoft: http://support.microsoft.com/kb/841570/no

og det løste problemet. MEN! :) altid et men.
Hver gang der kommer en opdatering fra microsoft og serveren genstartet, må jeg kører det hele 1 gang til. Og det holder jo ikke i længden.

Selvfølgelig kan jeg altid reinstallere serveren. Men dette er ikke en mulighed lige nu.

Nogen der har en ide til en mere permanent løsning?
Avatar billede ptael Nybegynder
26. marts 2008 - 06:52 #1
Hvad gør du når sever har genstartet? Køre du så selv filen?
Avatar billede bens Nybegynder
26. marts 2008 - 15:02 #2
Ja det bliver jeg nødt til. Og når den så er kørt, så kan jeg genstarte serveren, og så virker det. indtil der kommer en opdatering fra windows hvor serveren genstarter.
Avatar billede ptael Nybegynder
26. marts 2008 - 19:40 #3
Har du prøvet at tilføje den fil du køre manuelt til services and applications, og så service?
Avatar billede bens Nybegynder
27. marts 2008 - 09:05 #4
Nej det har jeg ikke, og er vel heller ikke det som jeg skal gøre. mup.sys og mup.sy_ er jo filer som flere services bruger.
Så jeg kan jo ikke sette rdp til at bruge disse filer. Det er mup.sy_ som bliver korrupt hver gang. Jeg har ikke rigtig kunnet finde noget på microsofts hjemmeside andet end det link som jeg har lagt til.

Og det som der står der, løser jo problemet, hvertfald til der kommer en ny opdatering.