Avatar billede larsenn Nybegynder
25. marts 2008 - 10:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Elo touchscreens problem

Jeg har smækket 2 touchscreens op i et motions center. de kører på en driver fra elo systemmet.

De virker som så også fint nok det første stykke tid men så efter en times tid så vil touchen ikke virke mere og der er ikk andet at gøre end at hive usb stikket ud og sætte det i igen så fungere det igen

Har også prøvet nye drivere ny pcer og nye skærme men det asfhjælper ikke problemet..

Er der en løsning på det?

Kunne det evt. være noget med windovs at gøre`?
Avatar billede john.doe Nybegynder
26. marts 2008 - 13:46 #1
ja det kunne være en strøm spare funktion på dine usb porte.
i enhedshåndtering kan du dobbelt klikke på usb rodhub og
gå på faneblad strømstyring og fjerne flueben ud for
tillad computeren at slukke denne enhed for at spare strøm.
Avatar billede larsenn Nybegynder
28. marts 2008 - 22:45 #2
Var ikk det rigtige!
Avatar billede larsenn Nybegynder
21. juli 2010 - 11:21 #3
Færdig