Avatar billede chico-dk Nybegynder
25. marts 2008 - 00:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oversættelse fra engelsk til dansk

Har lidt mere som skal oversættes.

minside.dk auction information is available through Rich Site Summary (RSS) alerts or feeds, which will allow you to see auction summaries without having to check 123-Auktion daily for updates.

With RSS, you can see minside.dk auctions right on your desktop by installing a free RSS reader. Most RSS readers will check for updates once every hour.

Usually, a small alert pop-up will appear on your desktop for a few seconds if there is something new.

To view the feed, click on the RSS link. You may see XML code displayed in your browser.

That's ok, you just want the link address displayed in your address bar (the URL). Copy and paste the address into an RSS reader (see the list of compatible readers to the right).

After you've installed your RSS reader, you can keep tabs for this site and other websites or blogs you visit by adding their RSS feeds to your reader.

minside.dk will feed you regular updates on the latest auctions and your favorite sellers.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. marts 2008 - 09:38 #1
Minside.dk auktions informationer er tilgængelige gennem Rich Site Summary (RSS) alarmer eller feeds. Der vil give dig mulighed for at se auktions referater uden at skulle besøge 123-auktioner dagligt for at kunne følge med

Med RSS kan du se minside.dk auktioner på din computerdesktop ved at installerer en gratis RSS reader. De fleste RSS læsere vil kontrollerer for opdateringer en gang i timen

Normalt vil en lille popup besked vise sig i bunden af din computer et par sekunder når der er noget nyt

For at se det fulde FEED klikes på RSS linket. Du kan dog omme ud for at se XML kode i din browser

Hvis det sker kopiere du adresselinien (URL) fra din browser og paster denne ind i din RSS reader i stedet

Efter du har installeret din RSS reader kan du holde styr på dette site g andre web sites eller blogs du besøger ved at tilføje deres RSS feed til din reader

minside.dk vil jævnligt udsende feeds med opdateringer om de seneste auktioner og dine favorit sælgere
Avatar billede chico-dk Nybegynder
25. marts 2008 - 10:09 #2
Takker