Avatar billede torstennielsen Nybegynder
18. juni 2001 - 13:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indsæt tekst i Textarea

Hvordan kan jeg indsætte noget tekst på det sted hvor min cursor er placeret i et textarea?  Dvs. f.eks. paste tekst fra clipboard.

Jeg kunne forstille mig at man skal have fat i TextRange-objektet.

Uhh, jeg glæder mig til at få et svar ;-)
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
18. juni 2001 - 13:08 #1

Avatar billede webhamster Nybegynder
18. juni 2001 - 13:11 #2
Avatar billede webhamster Nybegynder
18. juni 2001 - 13:11 #3
Hmmm
sorry
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. juni 2001 - 13:16 #4
Hvis i vil kigge med på spørgsmålet kan i nøjes med bare at klikke på \"udfør\" - Så får i automatisk mail, når der sker noget herinde....
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
18. juni 2001 - 13:18 #5
Hvorfor fanden kom mit svar ikke frem?? Nå her er det igen:

<a href=\"#\" unselectable=\"On\" onclick=\"document.execCommand(\'Paste\')\">
Sæt ind
</a>

OBS: Virker kun i IE..
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
18. juni 2001 - 13:19 #6
nikulajdu>> Ved det godt men jeg tror der gik kage i mit svar fordi jeg på falderebet skiftede fra kommentar til svar..
Avatar billede torstennielsen Nybegynder
18. juni 2001 - 15:35 #7
Okay, du er rigtig tæt på dine point ;-)  Hvordan kan jeg indsætte en vilkårlig tekst i stedet for tekst fra clipboard? (f.eks. fra en variabel i javascript.