Avatar billede jediwannabee Nybegynder
24. marts 2008 - 17:32 Der er 5 kommentarer

Min IE7 kan ikke vise flash

Hej. Jeg har et rimligt irriterende problem.
Nu er min IE7 begyndt at sige den ikke kan vise flash, og den skal have flash installeret. Det har den så kunnet før, men jeg vælger at installere flash. Den gennemfører instalationen på adobes side, og der kommer det flash billede frem, når installationen er fuldført. Men når jeg så går ind på en flash side, (kims.dk) så siger den igen at jeg skal installere flash. Over and over... Har prøvet at re-installere IE7 men den gør det sq stadig. Hvad dælen kan det skyldes??

Help.
Avatar billede triggy Nybegynder
25. marts 2008 - 13:50 #1
Havde samme problem...

Hent flash manuelt her:
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Det løste problemet på min PC
Avatar billede jesperpress Nybegynder
25. marts 2008 - 17:18 #2
Ja det løste også sagen her. Jeg prøvede først det link man bliver henvist til på YouTube, men derved fik jeg ikke indstalleret modulet Adobe Flash Player ActiveX, og YouTube blev ved med at sige: Du har ikke den seneste udgave af o.s.v
Avatar billede jediwannabee Nybegynder
25. marts 2008 - 19:15 #3
Det virkede.. Dog ikke lige som du sagde i det link, det havde jeg prøvet masser af gange.. Hentede et uninstallerprogram til flash, uninstallerede, genstartede, installerede igen og så virkede det.. Men du får point alligevel :)
Avatar billede jediwannabee Nybegynder
25. marts 2008 - 19:15 #4
så skriv lige igen :)
Avatar billede triggy Nybegynder
25. marts 2008 - 19:25 #5
Ok..  mener det var det link jeg hentede fra, men jeg kan godt have husket forkert :)
Men godt du fik det til at virke