Avatar billede mr_y Nybegynder
24. marts 2008 - 09:55 Der er 5 kommentarer

mp3 over internettet

Hej eksperter

Jeg søger en løsning hvor jeg kan se og afspilde mine Mp3 filer som ligger på min Synology 101j server.

Når jeg sidder hjemme på mit lan kan jeg afspille filerne ved at gå ind i itunes. Der er en special feture som min diskstation har som hedder itunes-service. Det virker helt uden man behøver at gøre noget.

Jeg har forsøgt mig med adskillige programmer uden held.

Jeg har delt mappen så ved hjælp af en ip og et pass kan jeg se filerne men nu ville det være rart hvis jeg kunne afspille filen som jeg ville høre istedet for at jeg skal downloade den først.

Jeg rejser meget og vil ikke have mit musik til at ligge på min arbejds pc. "copyright" alt musikken er noget jeg selv har rippet ZZZZZ  gab !!! det tager sin tid med over 300 cdér.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
24. marts 2008 - 10:02 #1
hvad med en USB harddisk på 160 GB - Passport den fylder ca. som en pk cigarretter
se den her

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=250767
Avatar billede mr_y Nybegynder
24. marts 2008 - 10:08 #2
nu ville jeg meget gerne have de liggende et sted og har en harddisk at slæbe på i forvejen så det er ikke den løsnng jeg søger. og heller ikke en USBflash disk :)
Avatar billede hundevennen Nybegynder
24. marts 2008 - 10:23 #3
Avatar billede mr_y Nybegynder
24. marts 2008 - 10:40 #4
så vidt jeg ved understøtter Synology 101j ikke asp men ellers en god ide :)
Avatar billede mr_y Nybegynder
24. marts 2008 - 15:53 #5
er der nogen der har prøvet dette :)