Avatar billede dunkz Nybegynder
24. marts 2008 - 02:59 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Program til at lave PDF dokumenter?

Hey..

Er der nogle som kan anbefale et godt program, der kan skrive og IKKE kun læse PDF dokumenter??
Avatar billede vejmand Juniormester
24. marts 2008 - 03:01 #1
http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
Genialt program.
Download begge filer, og der installeres en "ekstra printer" som fremstiller PDF-dokumenter.
Avatar billede enya Nybegynder
24. marts 2008 - 03:31 #2
24. marts 2008 - 11:00 #3
pdf995.com
Avatar billede enya Nybegynder
13. april 2008 - 06:28 #4
Har du fundet ud af noget..?
Avatar billede dunkz Nybegynder
27. oktober 2008 - 00:54 #5
Hey...

Undskyld den lange ventetid..
Havde helt glemt, at jeg havde oprettet det her spørgsmål..

Fik dog aldrig rigtig sat mig så meget ind i det, da det var min far som skulle bruge det. Og så vidt jeg ved, så gjorde han heller ikk, da han droppede det igen.

Dog kunne jeg ikke helt få cutepdf til det som jeg ville, da jeg ikke ville have nogle "ny" printer, men i stedet et program, hvor man kunne skrive en tekst -> gemme det som pdf og så printe eller sende det med mail.

Men acceptere begge svar, da det helt sikkert er noget som kan klare den efterspurgte opgave.

Og tak for hjælpen.