Avatar billede sleever Nybegynder
23. marts 2008 - 21:41 Der er 12 kommentarer

solid disk og Intel® Turbo Memory til thinkpad T60p

Hej Eksperter,
Kan man få sat dette i sin Thinkpad T60p?
Og i så fald hvor? og eller kan det bestilles direkte på nettet?
Hvad koster det, og er det en fordel?
Avatar billede jingles Nybegynder
28. marts 2008 - 16:35 #1
SSD disk er ikke noget problem, de fåes med SATA interface. Men turbo memory, se den er tricky. Det er jo noget noget der sidder indbygget så vidt jeg ved.

Noget helt andet, hvis du har 2GB ram eller mere er det os spild med turbo memory.
Avatar billede sleever Nybegynder
29. marts 2008 - 18:30 #2
ok super. Tak for det. Hvad koster den harddisk og er det værd at investere i? - du får point efter det svar.
Avatar billede jingles Nybegynder
30. marts 2008 - 00:02 #3
Du skal bare være klar over at pladsen er minimal og prisen kolosal :D

Der findes to slags SSD diske.

1. den billige og langsomme
2. den dyre og hurtige

Hvilken en går du efter ?
Avatar billede sleever Nybegynder
05. april 2008 - 18:52 #4
den dyre, men er det pengene værd..
Avatar billede jingles Nybegynder
06. april 2008 - 16:11 #5
Vil jeg ikke mene, kommer an på hvor meget plads du har brug for og hvor du store krav til data sikkerhed ?

Er du parat til at smide 4000 kolde kontanter efter 32GB ?
Avatar billede sleever Nybegynder
21. april 2008 - 23:40 #6
føj er den så dyr..
Avatar billede sleever Nybegynder
15. juli 2008 - 19:27 #7
Tak for din tid
Avatar billede sleever Nybegynder
15. oktober 2008 - 21:15 #8
har trykket accept...
15. oktober 2008 - 22:17 #9
Avatar billede sleever Nybegynder
23. oktober 2008 - 20:18 #10
.... ja? har stadig trykket accept... :)
24. oktober 2008 - 06:45 #11
Citat fra http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar: "Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."
Avatar billede DLAN Nybegynder
19. januar 2011 - 11:24 #12
Sleever.
Hvis du ønsker at få Intel Turbo Memory (ITM) i den Laptop, kan det lade sig gøre hvis den har en ledig Mini PCIe slot, indeni. Den har min Lenovo W500, og jeg overvejer at få fat i sådan et ITM.
De fås op til 4Gb, og i fuld og halv længde, så det skal du have undersøgt om der er plads til fuld længde.
De kan købes på Ebay.