Avatar billede the_beast26 Nybegynder
23. marts 2008 - 02:54 Der er 5 kommentarer

Køb af Ny Pc'er

Jeg vil gerne ha mig en ny computer.  beløb til køb af Pc'er 6.000 kr

Skal brugers generelt til GAMES

Spiller mest call of duty,Nfs,gta,quake,unreal,battlefield 2,2142 osv af nye spil der nu skulle komme ud til pc.
Så den skal jo være rimlig kraftig. Men har i nogle gode forslag - Så kom med dem....
Avatar billede the_beast26 Nybegynder
23. marts 2008 - 02:56 #1
Jow vil helst købe hvor man selv skal samle den. For såå ved man squ hvad man for. Men vi har nogle ide'er såå skyd fra jer !
Avatar billede the_beast26 Nybegynder
23. marts 2008 - 03:02 #2
eller hvis det kan blive billigere såå !!
Avatar billede showsource Seniormester
23. marts 2008 - 07:55 #3
Avatar billede the_beast26 Nybegynder
19. maj 2008 - 01:54 #4
vil hellere selv samlen den....
Avatar billede showsource Seniormester
19. maj 2008 - 11:33 #5
Service på topdata er iøvrigt helt i bund!
Svarer hverken på tlf. eller mail, så fint du ikke har handlet der!

Saml selv?
Du kan jo prøve at kikke her:
http://edbpriser.dk/External/Computere/homemade.asp?Type=2&ID=1