Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 11:57 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Navn på webshop

Jeg er ved at videreudvikle lidt på et webshop-system jeg har liggende. Meningen er at det skal sælges til mindre butikker der ønsker et godt og stabilt, men simpelt og billigt webshop-system.

Problemet er at jeg er fuldstændig tom hvad angår navnet på systemet.

Lige nu hedder den \"nil.dk webshop\" - og det er jo ikke særlig kreativt eller salgbart.

Jeg leder efter noget enkelt, let at huske, men anderledes...
Avatar billede hojben Novice
18. juni 2001 - 11:58 #1
netshop
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 11:59 #2
hojben >> hmmm... \"anderledes\" ?
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:00 #3
lol
Avatar billede vladimirr Nybegynder
18. juni 2001 - 12:00 #4
easyshop
Avatar billede kapla Nybegynder
18. juni 2001 - 12:00 #5
popshop ;)
Avatar billede prof2 Nybegynder
18. juni 2001 - 12:08 #6
nilshop
nilwebshop
Avatar billede prof2 Nybegynder
18. juni 2001 - 12:09 #7
Hvad skal det system koste?

Er det lave i objekter eller asp kode ?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. juni 2001 - 12:09 #8
supermegamonsterfedeinternetshopsystemfranil.dk

var de andeledes nok :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 12:32 #9
Jeg kan godt lide easyshop... lad mig lige checke om det det er brugt af andre.

prof2 >>

Jeg har ikke fastlagt en pris endnu, men jeg regner med 3000-3500 for selve systemet og så timeløn for evt. tilretninger/tilpasninger. Systemet er baseret på ASP og en smule JavaScript og supporterer forskellige databaser (Access, mySQL, MS SQL, Oracle)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 13:11 #10
easyshop.dk er registreret og der er et shopsite i England der hedder EasyShop
Avatar billede vladimirr Nybegynder
18. juni 2001 - 13:55 #11
Øv, det var synd for dig...
Avatar billede pokemaster Nybegynder
18. juni 2001 - 13:58 #12
Så tag da easy-shop.dk istedet for :)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 13:59 #13
pokemaster >> Bad idea.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 14:58 #14
Jeg har selv fundet på et navn:

nilux

Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 14:59 #15
!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
18. juni 2001 - 15:01 #16
he he Så skal det næsten laves i php og køre på en linux server...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 15:03 #17
vladimirr >> Nå, du fangede den godt ;o)
Avatar billede cholm Nybegynder
18. juni 2001 - 20:14 #18
nil.dk >>>

Er du interesseret i en dialog omkring et evt. samrarbejde jvf. mit spørgsmål her http://www.eksperten.dk/spm/82082 ?

Det lader jo til at vi satser på samme målgruppe, men med hver vores forudsætninger...

/cholm
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. juni 2001 - 22:23 #19
cholm >>

Jeg har set spørgsmålet og finder det interessant. Jeg ville bare ikke byde ind da jeg ikke har mulighed for at hoste noget selv.

Det jeg helt konkret har er en webshop jeg udviklede til en kunde tidligere på året. Denne kunde undlod imidlertid at betale for arbejdet og jeg har haft den liggende siden. Nu satte jeg mig for at optimere webshoppen og prøve at sælge den som et færdigt modul for ikke at spilde mit tidligere arbejde.

Dette er ikke min primære aktivitet, da jeg har andre vigtigere projekter.. men lige nu er det noget jeg udvikler på når jeg holder \"pause\" fra andet.

Hvis du er interesseret i en \"dialog\" er du velkommen til at skrive på mads@nil.dk