Avatar billede ladsaag Nybegynder
21. marts 2008 - 20:53 Der er 2 kommentarer

P5E3 Deluxe

Har fået ny bundkort Asus P5E3 Deluxe samt CPU Intel Core 2 due
E8200 LGA775 2,66 GHz  RAM  Kingston Value - 1GB - PC8500 - DDR3
Køre sådan set ok, indtil den pludselig slår helt fra,
Det vil sige at den lukke total. Men der er stadigvæk strøm på bundkortet.
Der kan gå fra 3 minutter til flere timer inden det sker.
Når det så er sket, er det næsten umuligt at starte den op igen.
Er der nogle som kan hjælpe mig. Som måske har været ude for noget lignende.
Avatar billede jingles Nybegynder
30. marts 2008 - 21:10 #1
RMA dit bundkort og sig at den har periodisk fejl med dit bundkort.

Der er svært at diagnostisere sådan nogle fejl, men er næsten 100% sikker på det er dit bundkort eller PSU.
Avatar billede ladsaag Nybegynder
31. marts 2008 - 00:22 #2
Tak for din svar. Det er også det jeg er funden frem til.