Avatar billede laurbjerg Nybegynder
18. juni 2001 - 10:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

udskrifts titler ????

Det er mandag morgen, og alt står stille efter en hård weekend, så hjælp mig.

Jeg har oprettet flere forskellige udskrifts titler i et ark. Nu vil jeg gerne slette en af dem . Hvordan ?
Avatar billede gonzoo Nybegynder
18. juni 2001 - 11:43 #1
TRYK PÅ FILER TRYK SIDEOPSÆTNING VÆLG SIDEHOVED/SIDEFOD OG DER KAN DU ÆNDRE DET
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
18. juni 2001 - 11:49 #2
Hej gonzoo

Det er ikke i sidehovedet jeg skal ændre!

men i feltet boksen navn, hvor man kan indsætte flere forskellige udskriftsområder !

undskyld den første formulering !
Avatar billede gonzoo Nybegynder
18. juni 2001 - 11:55 #3
PRØS OT SÆTTE ARKET TIL DESIGNTILSTAND OG DOBBELTKLIKKE PÅ BOXEN OG RET DET I CAPTION
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
18. juni 2001 - 12:25 #4
Fandt selv ud af det, men alligevel point til gonzoo for hjælpen