Avatar billede kalaaleq Nybegynder
19. marts 2008 - 13:38 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log

Jeg har virus og kan ikke opdatere mine antivirus og spam programmer.
Har vist fået slettet noget men fx er mit baggrundsbillede stadig væk og jeg kan ikke få vist skjulte filer i stifinder
nogen der gider at kigge på log filen?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\Programmer\Defender\MsMpEng.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
E:\Mus\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe
C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\m3SrchMn.exe
E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe
C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe
E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
E:\Programmer\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchFilterHost.exe
G:\Div. Programmer\spywarefri\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R3 - URLSearchHook: (no name) - {00A6FAF6-072E-44cf-8957-5838F569A31D} - C:\Programmer\MyWebSearch\SrchAstt\1.bin\MWSSRCAS.DLL
O2 - BHO: MyWebSearch Search Assistant BHO - {00A6FAF1-072E-44cf-8957-5838F569A31D} - C:\Programmer\MyWebSearch\SrchAstt\1.bin\MWSSRCAS.DLL
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: mwsBar BHO - {07B18EA1-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\MWSBAR.DLL
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: GNX Rolex - {A554EBAE-AB0F-4C22-B623-A38C36B772D8} - C:\WINDOWS\drnpfdxopx.dll (file missing)
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: My Web Search - {07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\MWSBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec PIF AlertEng] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] E:\Programmer\PowerDVD\Language\Language.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Name of App] C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe r
O4 - HKLM\..\Run: [PSDrvCheck] E:\Programmer\Pinnacle\Programs\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [My Web Search Bar Search Scope Monitor] "C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\m3SrchMn.exe" /m=2 /w
O4 - HKLM\..\Run: [NSWosCheck] C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\osCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NVRaidService] C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue Registry Booster] E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe /S
O4 - HKCU\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LaunchList] :E:\Programmer\Pinnacle Studio\LaunchList2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [AnyDVD] E:\Programmer\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = E:\Programmer\Office XP Pro\Office10\OSA.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: &Search - http://edits.mywebsearch.com/toolbaredits/menusearch.jhtml?p=ZSzed001YYDK_ZNxmk142YYDK
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://E:\PROGRA~1\OFFICE~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?a5f572170a0d48aaa5a5e194bc4f1090
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?a5f572170a0d48aaa5a5e194bc4f1090
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\Norton Cleanup\WCQuick.lnk
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\Norton Cleanup\WCQuick.lnk
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.15-3.cab
O16 - DPF: {74DBCB52-F298-4110-951D-AD2FF67BC8AB} (NVIDIA Smart Scan) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/nforce/NvidiaSmartScan.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E8F628B5-259A-4734-97EE-BA914D7BE941} (Driver Agent ActiveX Control) - http://driveragent.com/files/driveragent.cab
O21 - SSODL: ChkPrx - {be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407} - C:\WINDOWS\Installer\{be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407}\ChkPrx.dll
O21 - SSODL: altvxvm - {02182B59-A093-4F37-8A6A-49CBA6384930} - C:\WINDOWS\altvxvm.dll (file missing)
O21 - SSODL: bokpkov - {E71688F5-5566-4119-B6D8-CF77179E6589} - C:\WINDOWS\bokpkov.dll (file missing)
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: Norton UnErase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PCLEPCI - Pinnacle Systems GmbH - C:\WINDOWS\system32\drivers\pclepci.sys
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O24 - Desktop Component 0: Privacy Protection - (no file)

--
End of file - 14632 bytes
19. marts 2008 - 13:47 #1
Jeg ser på den..
Avatar billede nva Praktikant
19. marts 2008 - 13:48 #2
Fix alle linier, der indeholder noget med Mywebsearch ( med og uden mellemrum )
foruden disse linier:

O21 - SSODL: altvxvm - {02182B59-A093-4F37-8A6A-49CBA6384930} - C:\WINDOWS\altvxvm.dll (file missing)
O21 - SSODL: bokpkov - {E71688F5-5566-4119-B6D8-CF77179E6589} - C:\WINDOWS\bokpkov.dll (file missing)

O24 - Desktop Component 0: Privacy Protection - (no file)
Avatar billede nva Praktikant
19. marts 2008 - 13:48 #3
Sorry karise_larry - du tager den bare
19. marts 2008 - 13:55 #4
Afinstaller
* MyWebSearch (eller hvad den nu ka' hedde der...)
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------

... Nu er det ikke alle (u)ønskede elementer som viser sig med en HiJackThis Log; så gennemfør proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/1123

Under alle omstændigheder - en frisk HiJackThis Log ...
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
19. marts 2008 - 15:19 #5
nu har vi fået fulgt artiklen men antispyware har ikke gemt nogen log.
den fandt kun 5 tracking cookies, som den slettede.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\Programmer\Defender\MsMpEng.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe
E:\Mus\MouseWare\system\em_exec.exe
E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe
E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe
C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
E:\Programmer\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
G:\Div. Programmer\spywarefri\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://msn.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec PIF AlertEng] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] E:\Programmer\PowerDVD\Language\Language.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Name of App] C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe r
O4 - HKLM\..\Run: [PSDrvCheck] E:\Programmer\Pinnacle\Programs\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NSWosCheck] C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\osCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NVRaidService] C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue Registry Booster] E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe /S
O4 - HKCU\..\Run: [LaunchList] :E:\Programmer\Pinnacle Studio\LaunchList2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [AnyDVD] E:\Programmer\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = E:\Programmer\Office XP Pro\Office10\OSA.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://E:\PROGRA~1\OFFICE~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?a5f572170a0d48aaa5a5e194bc4f1090
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?a5f572170a0d48aaa5a5e194bc4f1090
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\Norton Cleanup\WCQuick.lnk
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\Norton Cleanup\WCQuick.lnk
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.15-3.cab
O16 - DPF: {74DBCB52-F298-4110-951D-AD2FF67BC8AB} (NVIDIA Smart Scan) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/nforce/NvidiaSmartScan.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E8F628B5-259A-4734-97EE-BA914D7BE941} (Driver Agent ActiveX Control) - http://driveragent.com/files/driveragent.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O21 - SSODL: ChkPrx - {be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407} - C:\WINDOWS\Installer\{be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407}\ChkPrx.dll
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: Norton UnErase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PCLEPCI - Pinnacle Systems GmbH - C:\WINDOWS\system32\drivers\pclepci.sys
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O24 - Desktop Component 0: Privacy Protection - (no file)

--
End of file - 13378 bytes

ComboFix 08-03-18.1 - Bruger 2008-03-19 15:07:38.1 - NTFSx86
Microsoft Windows XP Professional  5.1.2600.2.1252.1.1030.18.1352 [GMT 1:00]
Running from: G:\Div. Programmer\spywarefri\ComboFix.exe
* Created a new restore point

WARNING -THIS MACHINE DOES NOT HAVE THE RECOVERY CONSOLE INSTALLED !!
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Other Deletions  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

C:\WINDOWS\rs.txt

.
(((((((((((((((((((((((((  Files Created from 2008-02-19 to 2008-03-19  )))))))))))))))))))))))))))))))
.

2008-03-19 14:12 . 2008-03-19 14:12    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2008-03-19 14:05 . 2008-03-19 14:05    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2008-03-19 14:04 . 2008-03-19 14:09    <DIR>    d--------    C:\Programmer\SUPERAntiSpyware
2008-03-19 14:04 . 2008-03-19 14:04    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\Bruger\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2008-03-19 13:52 . 2008-03-19 13:52    <DIR>    d--------    C:\Programmer\CCleaner
2008-03-19 13:12 . 2007-12-10 14:53    81,288    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\iksyssec.sys
2008-03-19 13:12 . 2007-12-10 14:53    66,952    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\iksysflt.sys
2008-03-19 13:12 . 2007-12-10 14:53    41,864    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\ikfilesec.sys
2008-03-19 13:12 . 2007-12-10 14:53    29,576    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\kcom.sys
2008-03-19 13:11 . 2008-03-19 13:12    <DIR>    d--------    C:\Programmer\Spyware Doctor
2008-03-19 13:11 . 2008-03-19 13:11    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\Bruger\Application Data\PC Tools
2008-03-19 12:48 . 2008-03-19 12:53    2,359,350    --a------    C:\WINDOWS\ACD Wallpaper.bmp
2008-03-19 12:28 . 2008-03-19 15:03    664    --a------    C:\WINDOWS\system32\d3d9caps.dat
2008-03-19 11:45 . 2008-03-19 15:03    <DIR>    d-a------    C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\TEMP
2008-03-19 00:16 . 2007-10-19 00:43    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\Administrator\Skrivebord
2008-03-19 00:16 . 2007-10-18 22:47    <DIR>    d--h-----    C:\Documents and Settings\Administrator\Skabeloner
2008-03-19 00:16 . 2007-10-19 00:43    <DIR>    d--h-----    C:\Documents and Settings\Administrator\Printere
2008-03-19 00:16 . 2007-10-19 00:43    <DIR>    dr-------    C:\Documents and Settings\Administrator\Menuen Start
2008-03-19 00:16 . 2007-10-19 00:43    <DIR>    d--h-----    C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger
2008-03-19 00:16 . 2007-10-19 00:43    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\Administrator\Foretrukne
2008-03-19 00:16 . 2007-10-19 00:43    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\Administrator\Dokumenter
2008-03-19 00:16 . 2007-10-19 00:43    <DIR>    d--h-----    C:\Documents and Settings\Administrator\Andre computere
2008-03-07 14:03 . 2008-03-07 14:03    625,032    --a------    C:\WINDOWS\system32\SymNeti.dll
2008-03-07 14:03 . 2008-03-07 14:03    242,056    --a------    C:\WINDOWS\system32\SymRedir.dll
2008-03-07 13:40 . 2008-03-07 13:40    13,035    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\SymRedir.cat
2008-03-07 13:40 . 2008-03-07 13:40    1,358    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\SymRedir.inf
2008-03-07 13:39 . 2008-03-07 13:39    191,536    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\symtdi.sys
2008-03-07 13:39 . 2008-03-07 13:39    145,968    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\symfw.sys
2008-03-07 13:39 . 2008-03-07 13:39    39,984    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\symids.sys
2008-03-07 13:39 . 2008-03-07 13:39    37,936    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\symndisv.sys
2008-03-07 13:39 . 2008-03-07 13:39    35,120    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\symndis.sys
2008-03-07 13:39 . 2008-03-07 13:39    27,696    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\symredrv.sys
2008-03-07 13:39 . 2008-03-07 13:39    12,848    --a------    C:\WINDOWS\system32\drivers\symdns.sys

.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Find3M Report  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2008-03-19 13:04    ---------    d-----w    C:\Programmer\Fælles filer\Wise Installation Wizard
2008-03-19 12:11    ---------    d-----w    C:\Documents and Settings\Bruger\Application Data\Registry Booster
2008-03-19 10:17    ---------    d-----w    C:\Documents and Settings\Bruger\Application Data\Azureus
2008-03-14 18:39    ---------    d-----w    C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier
2008-03-14 13:19    ---------    d-----w    C:\Programmer\Java
2008-03-12 09:10    ---------    d-----w    C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared
2008-03-06 21:51    ---------    d-----w    C:\Programmer\Fælles filer\Adobe
2008-02-27 09:12    ---------    d-----w    C:\Programmer\Windows Live
2008-02-07 21:01    ---------    d--h--w    C:\Programmer\InstallShield Installation Information
2008-02-07 21:01    ---------    d-----w    C:\Programmer\ASUS
2008-02-05 18:59    ---------    d-----w    C:\Documents and Settings\Bruger\Application Data\SolSuite
2008-02-01 10:17    586,752    ----a-w    C:\WINDOWS\WLXPGSS.SCR
2008-02-01 09:02    ---------    d-----w    C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec
2008-01-30 15:38    ---------    d-----w    C:\Programmer\NVIDIA Corporation
2008-01-25 18:01    ---------    d-----w    C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SlySoft
2008-01-25 16:53    223,128    ----a-w    C:\WINDOWS\system32\drivers\dtscsi.sys
2008-01-22 14:23    ---------    d-----w    C:\Programmer\TDC
2008-01-22 14:23    ---------    d-----w    C:\Documents and Settings\Bruger\Application Data\Cryptomathic
2008-01-15 23:00    35,328    ----a-w    C:\WINDOWS\system32\nvcod(2).dll
2008-01-15 17:53    86,016    ----a-w    C:\WINDOWS\system32\OpenAL32.dll
2008-01-15 17:53    262,144    ----a-w    C:\WINDOWS\system32\wrap_oal.dll
2000-11-28 17:34    122,880    ----a-r    C:\WINDOWS\inf\Agfa\Message.exe
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Reg Loading Points  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Note* empty entries & legit default entries are not shown
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe" [2002-12-31 13:00 15360]
"Uniblue Registry Booster"="E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe" [2006-04-27 17:29 1761280]
"LaunchList"=":E:\Programmer\Pinnacle Studio\LaunchList2.exe" [ ]
"BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}"="C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe" [2006-11-16 19:04 139264]
"AnyDVD"="E:\Programmer\AnyDVD\AnyDVD.exe" [2007-12-31 14:01 1637312]
"msnmsgr"="C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" [2007-10-18 11:34 5724184]
"SUPERAntiSpyware"="C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe" [2008-02-29 16:03 1481968]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"SoundMAXPnP"="C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe" [2006-12-18 14:34 868352]
"SoundMAX"="C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" [2006-07-13 06:12 729088]
"ccApp"="C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe" [2006-10-28 07:38 107112]
"osCheck"="C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe" [2006-09-06 03:22 26248]
"Symantec PIF AlertEng"="C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" [2007-03-12 17:30 517768]
"NvCplDaemon"="C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll" [2007-10-04 17:14 8491008]
"nwiz"="nwiz.exe" [2007-10-04 17:14 1626112 C:\WINDOWS\system32\nwiz.exe]
"Logitech Utility"="Logi_MwX.Exe" [2003-12-17 09:50 19968 C:\WINDOWS\LOGI_MWX.EXE]
"Windows Defender"="E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe" [2006-11-03 19:20 866584]
"RemoteControl"="E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe" [2006-12-06 18:37 69216]
"LanguageShortcut"="E:\Programmer\PowerDVD\Language\Language.exe" [2006-12-05 22:55 54832]
"SunJavaUpdateSched"="C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe" [2008-02-22 04:25 144784]
"Name of App"="C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe" [2007-04-05 15:29 684118]
"PSDrvCheck"="E:\Programmer\Pinnacle\Programs\PSDrvCheck.exe" [2003-09-12 15:08 406016]
"NeroFilterCheck"="C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe" [2006-01-12 15:40 155648]
"NSWosCheck"="C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\osCheck.exe" [2007-12-03 01:41 25472]
"DAEMON Tools"="E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" [2005-12-10 15:57 133016]
"NvMediaCenter"="C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll" [2007-10-04 17:14 81920]
"NVRaidService"="C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe" [2006-09-21 15:40 137216]
"Adobe Reader Speed Launcher"="C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe" [2008-01-11 22:16 39792]
"ISTray"="C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe" [2007-12-10 14:53 1103752]

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE" [2002-12-31 13:00 15360]

C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\
Microsoft Office.lnk - E:\Programmer\Office XP Pro\Office10\OSA.EXE [2001-02-13 01:01:04 83360]

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\policies\explorer]
"NoViewOnDrive"= 0 (0x0)

[hkey_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\shellexecutehooks]
"{56F9679E-7826-4C84-81F3-532071A8BCC5}"= C:\Programmer\Windows Desktop Search\MSNLNamespaceMgr.dll [2007-02-05 14:39 294400]
"{5AE067D3-9AFB-48E0-853A-EBB7F4A000DA}"= C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASSEH.DLL [2006-12-20 12:55 77824]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad]
"ChkPrx"= {be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407} - C:\WINDOWS\Installer\{be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407}\ChkPrx.dll [2008-03-18 23:46 18570]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon\notify\!SASWinLogon]
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll 2007-04-19 12:41 294912 C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring\SymantecAntiVirus]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring\SymantecFirewall]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"=
"E:\\Programmer\\Shareaza\\Shareaza.exe"=
"E:\\Programmer\\Azureus\\Azureus.exe"=
"E:\\Programmer\\Pinnacle Studio\\programs\\RM.exe"=
"E:\\Programmer\\Pinnacle Studio\\programs\\Studio.exe"=
"E:\\Programmer\\Pinnacle Studio\\programs\\PMSRegisterFile.exe"=
"E:\\Programmer\\Pinnacle Studio\\programs\\umi.exe"=
"C:\\Programmer\\Windows Live\\Messenger\\msnmsgr.exe"=
"C:\\Programmer\\Windows Live\\Messenger\\livecall.exe"=
"H:\\tdc_hastighedstest.exe"=
"G:\\tdc_hastighedstest.exe"=
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"=
"C:\\Programmer\\Internet Explorer\\iexplore.exe"=
"C:\\Programmer\\NVIDIA Corporation\\NetworkAccessManager\\Apache Group\\Apache2\\bin\\Apache.exe"=

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\GloballyOpenPorts\List]
"62111:TCP"= 62111:TCP:Azureus
"3389:TCP"= 3389:TCP:@xpsp2res.dll,-22009

R0 nvgts;nvgts;C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\nvgts.sys [2007-06-25 17:25]
R2 {95808DC4-FA4A-4c74-92FE-5B863F82066B};{95808DC4-FA4A-4c74-92FE-5B863F82066B};E:\Programmer\PowerDVD\000.fcl [2006-11-02 16:51]

.
Contents of the 'Scheduled Tasks' folder
"2008-03-19 14:05:48 C:\WINDOWS\Tasks\MP Scheduled Scan.job"
- E:\Programmer\Defender\MpCmdRun.exe
"2008-03-14 20:34:53 C:\WINDOWS\Tasks\Norton AntiVirus - Run Full System Scan - Bruger.job"
- C:\PROGRA~1\NORTON~2\Navw32.exeh/TASK:
"2008-03-14 18:39:06 C:\WINDOWS\Tasks\Norton SystemWorks One Button Checkup.job"
- C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\OBC.exe
"2008-03-19 13:10:02 C:\WINDOWS\Tasks\Søg efter opdateringer til Windows Live Toolbar.job"
- C:\Programmer\Windows Live Toolbar\MSNTBUP.EXE
.
**************************************************************************

catchme 0.3.1344 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2008-03-19 15:08:56
Windows 5.1.2600 Service Pack 2 NTFS

detected NTDLL code modification:
ZwClose

scanning hidden processes ...

scanning hidden autostart entries ...

scanning hidden files ...

scan completed successfully
hidden files: 0

**************************************************************************

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\ControlSet001\Services\{95808DC4-FA4A-4c74-92FE-5B863F82066B}]
"ImagePath"="\??\E:\Programmer\PowerDVD\000.fcl"
.
Completion time: 2008-03-19 15:09:25
ComboFix-quarantined-files.txt  2008-03-19 14:09:22
.
2008-03-19 07:13:53    --- E O F ---
19. marts 2008 - 16:22 #6
Afinstaller (hvis de er der?)
* Azereus
* Shareaza
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40284
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------

-- Hent Avenger her:
http://swandog46.geekstogo.com/avenger.zip

-- Pak Avenger-programmet ud og dobbeltklik på avenger.exe

-- Der dukker et vindue op, hvor du skal kopiere indholdet mellem ~~~ skrift ind:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Folders to delete:
E:\\Programmer\\Shareaza\
E:\\Programmer\\Azureus\
C:\WINDOWS\Installer\{be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407}
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

--- Klik på EXECUTE - og la' PC'en selv genstarte.

-- Efter genstarten vil der dukke et notepad-vindue op, med en log for Avengers handlinger. Den må du gerne lægge ind i dit næste svar.

-- Kør Hijackthis, vælg "Do a system scan only", sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked.

O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [LaunchList] :E:\Programmer\Pinnacle Studio\LaunchList2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AnyDVD] E:\Programmer\AnyDVD\AnyDVD.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O21 - SSODL: ChkPrx - {be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407} - C:\WINDOWS\Installer\{be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407}\ChkPrx.dll
O24 - Desktop Component 0: Privacy Protection - (no file)

Genstart computeren, og lav en ny log med Hijackthis, som du lægger herind sammen med loggen fra Avenger.

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
19. marts 2008 - 16:23 #7
Rettelse - de skal nok skrives sådan ->

E:\Programmer\Shareaza\
E:\Programmer\Azureus\
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
19. marts 2008 - 16:56 #8
Logfile of The Avenger Version 2.0, (c) by Swandog46
http://swandog46.geekstogo.com

Platform:  Windows XP

*******************

Script file opened successfully.
Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

*******************

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.
No rootkits found!

Folder "E:\Programmer\Shareaza" deleted successfully.
Folder "E:\Programmer\Azureus" deleted successfully.
Folder "C:\WINDOWS\Installer\{be624b67-3175-4b75-9bb6-e2621df58407}" deleted successfully.

Completed script processing.

*******************

Finished!  Terminate.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\Programmer\Defender\MsMpEng.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe
E:\Mus\MouseWare\system\em_exec.exe
E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
G:\Div. Programmer\spywarefri\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchFilterHost.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://msn.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec PIF AlertEng] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] E:\Programmer\PowerDVD\Language\Language.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Name of App] C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe r
O4 - HKLM\..\Run: [PSDrvCheck] E:\Programmer\Pinnacle\Programs\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [NSWosCheck] C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\osCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NVRaidService] C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue Registry Booster] E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe /S
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = E:\Programmer\Office XP Pro\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://E:\PROGRA~1\OFFICE~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?a5f572170a0d48aaa5a5e194bc4f1090
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?a5f572170a0d48aaa5a5e194bc4f1090
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\Norton Cleanup\WCQuick.lnk
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\Norton Cleanup\WCQuick.lnk
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.15-3.cab
O16 - DPF: {74DBCB52-F298-4110-951D-AD2FF67BC8AB} (NVIDIA Smart Scan) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/nforce/NvidiaSmartScan.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E8F628B5-259A-4734-97EE-BA914D7BE941} (Driver Agent ActiveX Control) - http://driveragent.com/files/driveragent.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: Norton UnErase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PCLEPCI - Pinnacle Systems GmbH - C:\WINDOWS\system32\drivers\pclepci.sys
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O24 - Desktop Component 0: Privacy Protection - (no file)

--
End of file - 12648 bytes
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
19. marts 2008 - 17:05 #9
Forresten, nu kan jeg godt få lov til at se de skjulte filer i Stifinder - så du har fået fixet et eller andet for mig...tusind tak...
Men min baggrund er stadig helt bananas... Efter virus angrebet havde den sat et billede ind som baggrundsbillede der var et stort link - lig emeget hvor jeg klikkede, åbnede den en hjemmeside op. Men det billede og linket ER heldigvis væk nu, men istedet viser den et billede at Internet Explorer mappen i stifinder... Og ligemeget hvor mange gange jeg ændrer det til mit eget baggrundsbillede i fx skærmindstillinger, så accepterer den ikke mit valg, of vender hele tiden tilbage til explorer mappen...
Det var bare lige en lille opdatering på problemet, ellers har jeg fulgt ALT hvad du har skrevet. Men jeg håber du oz lige kan greje det sidste problem her, for jeg orker næsten ikke format...
Men indtil videre så tusind tak for al din hjælp... Jeg værdsætter det super højt
19. marts 2008 - 17:23 #10
Du mangler (tilsyenladende) lige at 'fixe' denne linie ->

O24 - Desktop Component 0: Privacy Protection - (no file)
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
19. marts 2008 - 17:47 #11
nu er det anden gang jeg sletter den men den bliver ved med komme igen
19. marts 2008 - 18:56 #12
Mistanke til mere 'snavs' end bare den - derfor ->

Download http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.exe (by S!Ri)
Til roden af C:\

Genstart i fejlsikret tilstand, hvis du ikke ved hvordan så kig her:
http://www.spywareinfo.dk/#/htm/fejlsikret_tilstand.htm

Dobbeltklik på C:\Smitfraud.exe. Vælg punkt [2]. Lad programmet gennemføre en rensning. Det vil også checke om systemfilen wininet.dll er inficeret. Hvis den er det, vil du blive bedt om tilladelse til at erstatte den med en anden. Her skal du vælge "Yes", ved at taste "y".

Programmet bliver muligvis nødt til at genstarte undervejs. Herefter vil der dukke en liste med resultaterne af rensningen op . Kopiér denne liste ind i tråden.

Genstart og læg en frisk Hijackthislog herind, loggen fra SmitfraudFix (C:\rapport.txt) og fortæl hvordan computeren kører.

NB: Filen "process.exe" som ligger i dette værktøj bliver af visse antivirus-programmer identificeret som "RiskTool". Det har dog ikke noget på sig!
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
19. marts 2008 - 19:49 #13
der er ikke rigtig sket nogen men er et par friske logs

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\Programmer\Defender\MsMpEng.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe
E:\Mus\MouseWare\system\em_exec.exe
E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
G:\Div. Programmer\spywarefri\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://msn.dk/
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec PIF AlertEng] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "E:\Programmer\Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] E:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] E:\Programmer\PowerDVD\Language\Language.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Name of App] C:\Programmer\SAMSUNG\FW LiveUpdate\FWManager.exe r
O4 - HKLM\..\Run: [PSDrvCheck] E:\Programmer\Pinnacle\Programs\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [NSWosCheck] C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\osCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NVRaidService] C:\WINDOWS\system32\nvraidservice.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue Registry Booster] E:\Programmer\Registry Booster\RegistryBooster.exe /S
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = E:\Programmer\Office XP Pro\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://E:\PROGRA~1\OFFICE~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?a5f572170a0d48aaa5a5e194bc4f1090
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?a5f572170a0d48aaa5a5e194bc4f1090
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\Norton Cleanup\WCQuick.lnk
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programmer\Norton SystemWorks Premier\Norton Cleanup\WCQuick.lnk
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.15-3.cab
O16 - DPF: {74DBCB52-F298-4110-951D-AD2FF67BC8AB} (NVIDIA Smart Scan) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/nforce/NvidiaSmartScan.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E8F628B5-259A-4734-97EE-BA914D7BE941} (Driver Agent ActiveX Control) - http://driveragent.com/files/driveragent.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: Norton UnErase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PCLEPCI - Pinnacle Systems GmbH - C:\WINDOWS\system32\drivers\pclepci.sys
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O24 - Desktop Component 0: Privacy Protection - (no file)

--
End of file - 12196 bytes

SmitFraudFix v2.305

Scan done at 19:37:56,25, 19-03-2008
Run from C:\SmitfraudFix
OS: Microsoft Windows XP [version 5.1.2600] - Windows_NT
The filesystem type is NTFS
Fix run in safe mode

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» SharedTaskScheduler Before SmitFraudFix
!!!Attention, following keys are not inevitably infected!!!

SrchSTS.exe by S!Ri
Search SharedTaskScheduler's .dll

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Killing process

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» hosts

127.0.0.1      localhost

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» VACFix

VACFix
Credits: Malware Analysis & Diagnostic
Code: S!Ri

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Winsock2 Fix

S!Ri's WS2Fix: LSP not Found.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Generic Renos Fix

GenericRenosFix by S!Ri

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Deleting infected files

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» IEDFix

IEDFix
Credits: Malware Analysis & Diagnostic
Code: S!Ri

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» DNS

HKLM\SYSTEM\CCS\Services\Tcpip\..\{4070763C-1E2D-431F-94CB-3E96D4D0EFFF}: DhcpNameServer=62.61.130.1 192.168.2.1
HKLM\SYSTEM\CS1\Services\Tcpip\..\{4070763C-1E2D-431F-94CB-3E96D4D0EFFF}: DhcpNameServer=62.61.130.1 192.168.2.1

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Deleting Temp Files

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Winlogon.System
!!!Attention, following keys are not inevitably infected!!!

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"System"=""

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Registry Cleaning

Registry Cleaning done.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» SharedTaskScheduler After SmitFraudFix
!!!Attention, following keys are not inevitably infected!!!

SrchSTS.exe by S!Ri
Search SharedTaskScheduler's .dll

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» End
19. marts 2008 - 20:51 #14
Prøv denne vej ->
... kontrolpanel - Skærm - Egenskaber for skærm - Skrivebord - Tilpas skrivebordet - Web - SLET ...
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
19. marts 2008 - 21:23 #15
Hold fast hvor er du bare genial!!! ;o) Det var det der skulle til, nu ser det ud som om det hele virker som det plejer! *smms* Det er bare SÅ kanon, at jeg slipper for format.
Du er utrolig dygtig, og forstår at skrive tingene på et forståeligt dansk, så sådan nogle som mig oz har en chance for at følge med.... Tuuuuuuuuuuuuuuuusind tak for hjælpen...
Hvis du lige smider et svar, så skal jeg selvfølgelig nok give dig dine velfortjente point.
19. marts 2008 - 22:06 #16
Doooooh... (Rødme...)

Der er ikke mere 'snavs' ifølge din Log...

Du er velkommen en anden gang...

Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek.
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelsesfilerne.
Deaktiver systemgendannelse -> http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/deaktiver_systemgendannelse.htm
Genstart din computer - aktiver systemgendannelse. Dette gøres samme sted, hvor du deaktiverede, denne gang skal du blot aktivere.
Det vil også være en god idé manuelt at oprette et nyt punkt, som du kan navngive, og vende tilbage til, hvis du skulle få problemer af nogen art.

Et par artikler om sikker surfing finder du her:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14414

Safe Surfing...

PS: Det hele startede nok pga. dit legeri med P2P programmer som jeg bad om fjerne!!!
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
19. marts 2008 - 23:05 #17
Endnu engang tusind tak for hjælpen *ss*
Jeg følger lige dine sidste råd... mht systemgendannelse - det har jeg allerede gjort ;o)

Det er længe siden jeg har brugt mine p2p programmer (burde oz have slettet dem for længst, men nu er det gjort) og det hele startede da jeg surfede, pludselig poppede der alle mulige pop-up'ere op, så jeg må have fået trykket på noget jeg ikke skulle trykke på... shit happens, godt der er folk som dig til at hjælpe...
Du skulle vist have fået point?
19. marts 2008 - 23:29 #18
Modtaget - Takker...