Avatar billede brianlund Nybegynder
18. juni 2001 - 09:07 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Modem driller

Hejsa.

Min mor har et Wicecom 33,6 moden til sin p133, men den er lige gået \"kold\"

Når man trykker etabler forbindelse står modemet bare og blinker. Derefter skriver den at den enten er slukket eller ikke installeret.

En anden ting er at den hele tiden kommer med det vindue hvor man kan gå på internettet. Altså etabler forbindelsen etc.

Hvad kan de ting være?
Avatar billede koxxx Nybegynder
18. juni 2001 - 09:45 #1
Prøv at installere det igen!
Har du tjekket password og login navn om det stemmer?
Avatar billede redbastard Nybegynder
18. juni 2001 - 09:57 #2
prøv kontrolpanel>system>enhedhåndtering>modem>driver> opdater driver
prøv at lave en ny netværk via modem forbindelse med de samme indstillinger som din gamle forbindelse og se om det skulle virke
Avatar billede jimse Nybegynder
18. juni 2001 - 10:12 #3
Hvilken lampe er det der står og blinker og blinker den lige så snart det er tændt?

Hvis det er tilfældet er der tale om et nyt modem eller rep. af professionel.

Avatar billede jimse Nybegynder
18. juni 2001 - 10:13 #4
Ups!

Svaret er kun gældende hvis det er lampen helt ude til højre.
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 18:08 #5
Er den sat til telefonstikket?
Har du prøvet i kontrolpanelet under modem, der er et sted hvor du kan teste om modem reagerer
Avatar billede brianlund Nybegynder
18. juni 2001 - 22:32 #6
Jeg har ikke prøvet endnu om modemet reagerer men jeg har prøvet at installere det hele mange gange.

Mener det er RD og SD lampen der blinker en gang imellem når man prøver at logge på.

Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2001 - 22:44 #7
RD=Receive Data & SD=Send Data
Avatar billede brianlund Nybegynder
22. juni 2001 - 00:02 #8
Jeg har lånt et andet modem så det prøver jeg lige og vender tilbage..
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. august 2001 - 00:29 #9
Takker for pointene ;o)
Avatar billede brianlund Nybegynder
19. august 2001 - 00:33 #10
Det er bare i orden, det var modemet der var i stykker.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. august 2001 - 00:48 #11
Det har sikkert været et lynnedslag i tlf.ledingen, jeg har lige skiftet et modem hos nogle bekendte!
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. august 2001 - 00:48 #12
Der havde haft et lynnedslag
Avatar billede brianlund Nybegynder
19. august 2001 - 22:48 #13
Tror det ikke, fordi mit modem virker og det er altid tændt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. august 2001 - 22:58 #14
Ok!