Avatar billede sbay Nybegynder
18. marts 2008 - 21:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kopiere dokumenter fra en database til en anden

Hejsa

Jeg har nu bøvlet en del med at kopiere 1500 dokumenter fra en database til en anden. Databaserne har samme design. Når jeg har valgt alle og trykker CTRL+C skriver den også "Copy to clipboard". Men når jeg trykker CTRL+V i den anden database sker der ikke spor! Hvorfor ikke. Jeg er manager på ACL'en + har mulighed for replication and copy!
Avatar billede jogii Nybegynder
18. marts 2008 - 21:14 #1
Så plejer der at være nogle QueryPaste-hændelser enten i DB-Script eller i view designet, som blokkerer for paste.
Du skal ændre den pågældene kode i enten DB-scripts eller i viewet.
Avatar billede sbay Nybegynder
18. marts 2008 - 21:19 #2
Har lavet et helt blankt view - det hjalp ikke. HVor skal db-script'et ligge?
Avatar billede jogii Nybegynder
18. marts 2008 - 21:21 #3
Design -> Other -> Database Resources -> Database Script
Avatar billede sbay Nybegynder
18. marts 2008 - 21:36 #4
Har været dem alle igennem - kan sgutte finde noget der ligner!
Avatar billede sbay Nybegynder
18. marts 2008 - 21:42 #5
Har slettet alle scriptlibraries - uden det hjalp!
Avatar billede jogii Nybegynder
18. marts 2008 - 21:46 #6
Har du prøvet at paste ind i en blank base først? Bare for at se om du kan kopiere fra den første base?
Avatar billede jogii Nybegynder
18. marts 2008 - 21:47 #7
Agenter kan også sættes til at køre på pastede dokumenter. Sådan en agent kan også slette dokumenter.
Avatar billede jogii Nybegynder
18. marts 2008 - 21:54 #8
ACL i den første database kan være sat til at "disable copy"
Avatar billede sbay Nybegynder
18. marts 2008 - 22:02 #9
Fatter det ikke - men har overført dem via en Access DB og LEI!!! Virkeligt mærkeligt!
Avatar billede jogii Nybegynder
18. marts 2008 - 22:13 #10
Der plejer at være gode forklaringer på det, men nu da du har brugt både Flåden og  Hæren for at få fårene i folden, giver det næsten ikke mening at udrede mere ...
Avatar billede sbay Nybegynder
18. marts 2008 - 22:18 #11
næææ, men jeg vil da lige kigge nærmere p ådet i næste uge når jeg ikke er på ferie længere :-) Så skal jeg nok melde tilbage!
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
25. marts 2008 - 09:13 #12
Har du prøvet at bruge menuen (Edit -> Paste)? Jeg har tidligere oplevet, at jeg ikke har kunne paste med CTRL+V i et tomt view, men 'Edit -> Paste' fungerede fint. :-/
Avatar billede sbay Nybegynder
06. januar 2009 - 15:47 #13
lukker