Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2008 - 20:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Port Forward i Sunbelt Firewall

Hvordan laver man en port forward i Sunbelt Personal Firewall.
Avatar billede langbein Nybegynder
17. marts 2008 - 20:40 #1
Det kan man vel egentlig ikke direkte. Men indirekte så kan man vel det allikevell. Kommer litt ann på hva du egentlig mener med spørsmålet.

Står PC med Sunbelt firewall satt opp som en gateway slik at det er snakk om å forwarde en port inn til en PC på lan ?

.. eller er det slik at du ønsker å "redirecte" en port på den samme PC slik at for eksempel en PC som kjører en webserver på port 80 for eksempel får denne tilgjengelig på port 82 .. ?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2008 - 20:44 #2
Jeg vil godt kunne åbne f.eks. port 6892 for incomming connections, men kan ikke finde hvordan man gør det.
Avatar billede langbein Nybegynder
17. marts 2008 - 20:51 #3
OK, men det er noe annet enn en port forwarding. Trikset her ville eventuelt være at Windows XP som standard ikke kan port forwarding, men at det er mulig å reconfigurere den til å gjøre det. Vet ikke hvordan man åpner porter i den aktuelle firewall, men vil forsøke å se gjennom manualen ..
Avatar billede langbein Nybegynder
17. marts 2008 - 20:59 #4
Har ikke testet, men det står beskrevet på side 7-7 og der omkring:
http://www.sunbelt-software.com/documents/sunbelt_kerio_personal_firewall_user_guide.pdf
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2008 - 20:59 #5
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2008 - 21:00 #6
Oki.. Så ved jeg da hvor jeg kan finde det i manualen :-)
Takker for det.

Smid lige et svar til point.
Avatar billede langbein Nybegynder
18. marts 2008 - 16:46 #7
OK. Takker :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2008 - 18:46 #8
Velbekomme :-)