Avatar billede supermedia Nybegynder
17. marts 2008 - 15:13 Der er 11 kommentarer

nyt datingsite der skal programmeres fra bunden af

hejsa,

jeg har en årrække gået med tanker om et helt nyt dating-koncept, og ved godt det måske er lige før det er dumt at starte, men har et par ideer der skal prøves af. hvem har lyst til at kode et sådan i php/mysql. fast pris ønskes udfra kravspec. omfang: 80-100 timer.

interesserede kan fange mig på msn eller mail.
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2008 - 15:38 #1
<ole>

Hvad er budgettet? 80-100 timer lander jo let et sted mellem 40.000 og 100.000. Er det, hvad du forventer?

/mvh
</bole>
Avatar billede ttopholm Nybegynder
17. marts 2008 - 15:49 #2
Hej Supermedia

du må gerne sende til mig på tt@device.dk
Avatar billede supermedia Nybegynder
17. marts 2008 - 16:14 #3
Hej tue,

jeg har dig på msn... skriv når du vågner... / LB
Avatar billede supermedia Nybegynder
17. marts 2008 - 16:15 #4
hej ole, jeg aner ikke hvad budget er, men lad os sige en fast pris på 10.000

du kan se mere på www.itprojekter.dk/LB/netflirt/index.htm

jeg ville gerne høre om der måske er en standardmotor man kan købe, og så få tilpasset ligesom os-commerce eller om du har andre forslag?
Avatar billede leif Seniormester
17. marts 2008 - 20:17 #5
Budget = Hvad forventer du at Indtægter/Udgifter bliver
Avatar billede olebole Juniormester
18. marts 2008 - 00:04 #6
Jeg kan ikke lave det på 10 timer, så det bliver vist ikke aktuelt. Hvis du skal gøre dig på et tæt pakket, overfyldt marked - som dating-markedet er - kan du ikke klare dig med noget færdigfremstillet forum software. Det kræver, dit site er state-of-the-art på alle punkter ... og tilmed tilbyder noget helt banebrydende nyt  ;o)
- udover, at historien tydelig har vist, man skal have bunker af penge til markedsføring for ikke at falde helt til bunds.

Jeg tror desværre, du har alle odds imod dig  :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
20. marts 2008 - 04:23 #7
Du kan ikke lave et serioest site paa kun 100 timer ... sidst vi gav tilbud paa et datingsite endte vi paa 320.000DKR for medium-udgaven.
Avatar billede olebole Juniormester
20. marts 2008 - 16:21 #8
Præcis ... 10.000 kr. er skudt lysår ved siden af! Men jeg kan sagtens forstå, man ikke vil smide mere efter et projekt, der med 90% sikkerhed ikke kommer til at give penge  ;o)
Avatar billede whatever Nybegynder
24. marts 2008 - 12:46 #9
Er ret enig med cybermike og olebole hvad angår timer og priser. Og hvis det skal bygges  "from scratch", så det er 80-100 timer ikke nok.

Men kan altid finde et eksisterende dating-system at bygge videre på, f.eks. Dolphin fra www.boonex.com. Jeg vil dog sige, at du skal være gode venner med dine programmører hvis du bruger det system, de vil nemlig komme til at hade det som pesten, da det mildelst talt er noget skidt.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2008 - 19:09 #10
Hej supermedia,

Du skal være velkommen til at sende mig en kravspec, så vil jeg gerne udarbejde et tilbud til dig.
Du kan sende det på mail@cypermann.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig
Avatar billede s0mmer Nybegynder
05. april 2008 - 20:11 #11
Jeg er interesseret i at høre mere om opgaven.

Tjek www.erhmmedia.dk for mere information om mig og kontakt mig endelig hvis det kunne have interesse.

Mvh. Steffen Sommer
steffen@erhmmedia.dk