Avatar billede rustyfo Nybegynder
17. marts 2008 - 12:55 Der er 3 kommentarer

Bærbar - fuldskærm problem

Jeg har lige købt en ny Toshiba bærbar, men har det problem at når jeg åbner videos på youtube/megavideo/etc. i fuldskærms-visning, så bliver skærmen halvt hvid og halvt sort (skilt ad i midten af diagonalen). Normal videos med mediaplayer virker fint i fuld skærm, men altså ikke på internettet.
Jeg har den nyeste flash-player, så det er ikke problemet.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. marts 2008 - 14:35 #1
Du skal nok bruge en FLV player da you tube sender i FLV du kan hente den her.
http://www.downloadcentral.dk/?action=showProgramGame&id=TVRNM013PT0=
Avatar billede frida Nybegynder
27. april 2008 - 11:39 #2
Jeg havde samme problem indtil for lidt siden. Jeg installerede FLV playeren, som du foreslog silbidor - og det virker. Så - nu kan jeg igen se youtube videoer i fuld skærm. Tak for det :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
27. april 2008 - 13:57 #3
Fint rart at det virker.